دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1395 - 13:05

جلالی:دولت با شرایط بسیار سخت کشور را اداره می‌کند

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس آماده همکاری با دولت است، گفت: محدودیت‌های دولت برای ما قابل درک است و می دانیم که دولت کشور را با شرایط بسیار سختی اداره می‌کند.
کد خبر : 104119

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کاظم جلالی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اداره کشور در شرایط سخت موجود، نیازمند اصلاح قانون بودجه است.


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به رد لایحه اصلاحیه قانون بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، ادامه داد: ادامه مسیر را باید با تعامل به پیش ببریم.


جلالی افزود: مرکز پژوهش های مجلس و برخی نمایندگان نقدهایی به این لایحه داشتند اما به نظر می رسد دولت می تواند در این زمینه بازنگری کند.


وی گفت: از دولت تقاضا داریم که قبل از ارایه هر لایحه ای، رایزنی هایی با مجلس داشته باشد تا رایزنی ها و کارهای اولیه درباره آن انجام شود و لوایح همچون لایحه اصلاح بودجه دچار مشکل نشود.


رئیس مرکز پژوهش های مجلس افزود: این فرصت فراهم است که دولت و مجلس بتوانند با تعامل با یکدیگر، کار را به پیش ببرند و از این تنگنا خارج شوند.


عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس اضافه کرد: نباید روندهایی که در گذشته داشتیم را باز تکرار کنیم؛ در زمینه تسعیر ارز در گذشته قانونی تصویب کردیم و مجلس در مقابل دولت گذشته ایستاد، نمی شود همان روند را در دولت جدید پیگیری کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته