دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش «جهان انزوا» در تماشاخانه استاد انتظامی افتتاح شد

نمایش «جهان انزوا» به کارگردانی رضا کوچک زاده شب گذشته 1 مردادماه افتتاح شد.
کد خبر : 104061

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه نمایشی قطره، در این مراسم که درکنار اثر هفت چنار مرحوم عباس کیارستمی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد عطاءالله کوپال، اصغر دشتی، علی عابدی، مهدی لطفی، احسان فلاحت‌پیشه، محسن حسن‌زاده، اصغرخلیلیان، میلاد مولوی و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.


در ابتدای این مراسم عطاءالله کوپال طی سخنانی از این نمایش به عنوان اثری ویژه ، در خورتعمق و توجه یاد کرد که با توجه به وضعیت منطقه نمایشی خاص به شمار می‌رود که در پی اعتلای سطح درک و فهم مخاطب است.


در ادامه اصغر دشتی کارگردان جوان تئاتر ایران حمایت از جوانان فعال در این عرصه را امری واجب و ضروری دانست و گفت: در این زمانه که جذب مخاطب و تبلیغات و سرمایه برای تئاتری‌ها به صورت امری تقریبا مشکل درآمده است از عموم علاقه‌مندان تقاضا می‌کنم با حمایت خود موجب رشد و رونق تئاتر ایران خصوصا تئاتر دانشگاهی و جوانان مستعد و علاقه‌مند در این حوزه باشند.


در این مراسم که درکنار اثر هفت چنار مرحوم عباس کیارستمی برگزار شد عطاءالله کوپال، اصغر دشتی، علی عابدی، مهدی لطفی، احسان فلاحت‌پیشه، محسن حسن‌زاده و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.



نمایش «جهان انزوا» با متنی از نائومی والاس و با کارگردانی رضا کوچک زاده از یکم تا بیست و دوم مرداد ماه ساعت 21 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته