دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین جشنواره عکس حجاب و دختران جوان فراخوان داد

اولین جشنواره و نمایشگاه عکس «حجاب و دختران جوان» ویژه‌ عکاسان با حجاب «ویژه‌ بانوان» در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هقتم تیر«سرچشمه» برگزار می‌شود.
کد خبر : 104049

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سرچشمه، در راستای تکریم فرهنگ عفاف و حجاب مجموعه فرهنگی سرچشمه در نظر دارد برای اولین بار عکاسان محجبه را به جای رقابت به رفاقت هنری دعوت کند. بدین منظور از تمام خانم‌های عکاس محجبه دعوت می‌شود حضور دختران جوان باحجاب را در عرصه های مختلف اجتماع قاب بگیرند و برای ما ارسال کنند.


گاه‌شمار جشنواره:


قاب‌های تصویری خود را تا ١٤ مرداد مصادف با روز دختر برای ما ارسال کنید. بعد از داوری در دهه ی کرامت توسط تیمی از عکاسان حرفه‌ای و باسابقه مراسم تقدیر و اختتامیه در روز ٢0 مرداد برگزار خواهد شد.


مقررات عمومی:


دبیرخانه جشنواره حق استفاده از عکس های ارسال شده را در قالب‌های نمایشگاهی و کلیپ ومکتوب ... دارا است.


دریافت آثار تنها از طریق رایانامه (ایمیل) جشنواره به نشانی hejab.sarcheshmeh@gmail.com و یا از طریق آدرس تلگرام جشنواره@hejab.sarcheshmeh و یا حضورا به نشانی: تهران - میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه» تلفن : ۳۵۰۲۴۰۰۰ امکان پذیر است.


جشنواره ارسال کننده را صاحب اثر می‌شناسد در غیر این صورت عواقب آن به عهده ارسال کننده خواهد بود. مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.


جوایز نفرات برتر:


نفر اول تا سوم :١سکه بهار آزادی


پنج نفر برتر بعدی نیم سکه ی بهار آزادی


هم چنین برای همه ی شرکت کنندگان بن تخفیف خرید از فروشگاه های حجاب و زندگی بهشتی در نظر گرفته شده است .


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره عکس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب