دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1394 - 12:55

بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران از مراکز درمانی+ تصاویر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در بازدید سرزده از مراکز درمانی این دانشگاه، دست بیماران و تیم پزشکی را به گرمی فشرد.‎
کد خبر : 10391

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سید محمود طباطبایی در بازدید سرزده خود از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه آزاد، در جریان روند درمان بیماران و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی درمانی این مراکز قرار گرفت.


وی با سرکشی به تمام بخش های بیمارستان ها و پروژه های عمرانی، پای درد دل بیماران و همراهانشان نشست، دست بیماران را به گرمی فشرد و برای یکایک آنها آرزوی بهبود و سلامت کرد.


طباطبایی استاد برجسته مغز و اعصاب و چهره ماندگار پزشکی در بررسی خود از اورژانس بیمارستان بوعلی بر گسترش و تجهیز مرکز اورژانس این بیمارستان تأکید کرد و گفت: برای پیشرفت کارها نیاز به یک نیروی محرکه فعال و ساعی است و امید آن داریم مدیریت بیمارستان در کنار کادر اجرایی دانشگاه با پتاسیل خوبی که وجود دارد بتوانند در سال همدلی بر گسترش کیفی و کمی امور پزشکی و بهداشتی و درمانی اهتمام ورزند.









رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیز از با ابراز رضایت از روند پیشرفت کارهای اجرایی از اتمام آنها و بهره برداری قریب الوقوع تجهیزات و بخش های جدید بیمارستان خبر داد

وی همچنین ضمن بازدید خود از مرکز آموزشی بیمارستان در جریان ساخت سازه جدید بیمارستان و نحوه تکمیل آن قرار گرفت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در بازدید خود از بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیز با ابراز رضایت از پیشرفت های عمرانی حاصل شده از زحمات و کوشش تیم پزشکی مستقر در بیمارستان قدردانی کرد و گفت: طبابت مثل رانندگی در جاده های پر پیچ و خم است و اهمیت آن در مدیریت لحظه های بحران است و امیدواریم با بهبود زیر ساخت های اطلاع رسانی، عملکرد خوب و قابل تقدیر تیم های پزشکی مراکز درمانی وابسته به دانشگاه به اطلاع جامعه رسانده شود.



دکتر فرهاد سرابندی رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیز از با ابراز رضایت از روند پیشرفت کارهای اجرایی از اتمام آنها و بهره برداری قریب الوقوع تجهیزات و بخش های جدید بیمارستان خبر داد و گفت: بخش ICU بیمارستان امیرالمومنین در سال 93 به عنوان برترین بخش ICU در دانشگاه علوم پزشکی تهران شناخته شده است و امید آن داریم که ضمن حفظ برترین بودن، در ارائه خدمات نوین و به روز پزشکی نیز سرآمد شویم.


کلینیک آموزشی، پژوهشی و خدمات بهداشتی درمانی قدس نیز مرکز دیگری بود که توسط رئیس دانشگاه و هیئت همراه وی مورد بازدید قرار گرفت و بر فعالیت های آموزشی و اهتمام در ارائه خدماتی که در منطقه کمتر به چشم می خورد تأکید شد.


به گزارش آنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران را در این بازدید، دکتر علی سلگی مشاور اجرایی، مهندس مسعود شهسواری معاون عمران دانشگاه و جمعی از عوامل اجرایی همراهی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته