دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 18:20
درگفت‌وگو با آنا

کوروشی: با بیرانوند کری خواندیم/ پرسپولیس کارسختی برابر سایپا دارد

مدافع سایپا گفت: پرسپولیس فصل پیش نایب‌قهرمان شده و قطعا می‌خواهد با پیروزی فصل را شروع کند اما مطمئن باشید آنها کار بسیار سختی مقابل ما دارند.
کد خبر : 103907

سیامک کوروشی در خصوص شرایط این فصل تیم سایپا به خبرنگار ورزشی آنا،‌گفت: «ما اردوها و تمرینات بسیار خوبی را در این مدت سپری کردیم. حسین فرکی یکی از مربیان کاربلد فوتبال ایران است که موفق شده 2 تیم را در لیگ برتر قهرمان کند و حالا تجربیات ارزنده خود را در اختیار بازیکنان تیم قرار داده است. خوشحالم که انتخاب درستی داشتم و به سایپا آمدم. جو بسیار خوبی بر تیم حاکم است و می‌توانیم نتایج بسیار خوبی را بگیریم.»


وی در مورد اردوی گرجستان اظهارداشت: «طبق برنامه‌ای که سرمربی تیم مشخص کرده بود ما به گرجستان رفتیم تا ادامه برنامه‌های بدنسازی‌مان را در این کشور دنبال کنیم. البته این سفر 3 روز زودتر برگزار شد که آن هم به این خاطر بود که بازی‌های لیگ جلو افتاد و ما هم برای همین زودتر به گرجستان رفتیم و در بازگشت به ایران هم مشکلی پیدا نکردیم. این روزها بیشتر تمرینات برای هماهنگی تیم است و با توجه به دیدارهای دوستانه‌ای که انجام داده و در ادامه هم برگزار خواهیم کرد با قدرت فصل را آغاز خواهیم کرد.»


او درباره دیدار هفته اول سایپا با پرسپولیس عنوان کرد: «اینکه شروع لیگ با پرسپولیس باشد شاید اتفاقی باشد که خیلی تیم‌ها دوست ندارند با آن مواجه شوند اما از دیدگاه من این اتفاق برای تیم سایپا خوب است. پرسپولیس فصل پیش نایب‌قهرمان شده و قطعا می‌خواهد با پیروزی فصل را شروع کند اما مطمئن باشید آنها کار بسیار سختی مقابل ما دارند. تیم ما ادعای خاصی ندارد و به دنبال این هستیم که تفکرات سرمربی تیم‌مان را در زمین پیاده کنیم. لبته پرسپولیس هم خوب و چشم‌نواز بازی می‌کند اما فصل پیش مقابل سایپا متوقف شد و امسال هم که من آمدم این شانس را داریم که از پرسپولیس 3 امتیاز بگیریم.»


مدافع سایپا در مورد رویارویی با هم تیمی‌های سابقش در این بازی گفت: «فوتبال امروز حرفه‌ای است و نباید انتظار داشت که همیشه در کنار هم‌بازی‌‌های قبلی بازی کرد. من رابطه خوبی با علیرضا بیرانوند داشتم و اتفاقا تلفنی برای همدیگر کری هم خوانده‌ایم. وحید امیری و سیدجلال حسینی هم بازیکنان با ارزشی هستند و می‌تواند گره زیادی از مشکلات تیم در طول فصل را باز کنند. مسلما رفاقت ما بعد از این بازی هم ادامه پیدا خواهد کرد اما درون زمین رقیب هستیم و هرکسی تلاش می‌کند تا تیمش پیروز شود.»


کوروشی در مورد اینکه چقدر امید دارد تا همانند تیم امید به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کند، بیان داشت: «متاسفانه فصل گذشته تیم نفت تهران اسیر حواشی زیادی شد و نتوانستیم به خاطر مشکلات مالی و دردسرهایی که جدایی تیم نفت از شرکت نفت ایجاد کرده بود، آن تیم همیشگی باشیم. من هم نتوانستم با تمرکز بازی کنمٰ هرچند تیم نفت یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ پانزدهم را داشت. با این حال آماده‌ام تا با ارائه بازی‌های خوب برای تیم سایپا قفل ورود به تیم ملی را بشکنم. امسال انگیزه بسیار بالایی هم دارم چرا که سایپا یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته