دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جرمی کلارکسن باز هم برای بی‌بی‌سی برنامه خودرویی می‌سازد

مجری اخراج شده «تخت گاز» به تولید برنامه برای شبکه بی‌بی‌سی با کمک همراهان قدیمی‌اش ادامه می‌دهد اما اجازه استفاده از عنوان «تخت گاز» را ندارد.
کد خبر : 10388

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، شبکه بی‌بی‌سی سه‌شنبه شب اعلام کرد که جرمی کلارکسن با وجود اخراج از سمت مجری برنامه «تخت گاز» در تور بین‌المللی زنده نمایشگاه‌های خودرو شرکت خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، نمایش‌های خودرویی کلارکسن به صورت گردشی در سراسر دنیا و با همکاری دو یار پیشین مجری سابق «تخت گاز» ریچارد هموند و جیمز می برگزار خواهد شد. این نمایش‌ها با عنوان «برنامه زنده کلارکسن، هموند و مِی» با موافقت BBC Worldwide و شریک آن Brand Events اجرا می‌شود.



جیمز می، جرمی کلارکسن و ریچارد هموند


جرمی کلارکسن از سال 1988 تا 2000 و از سال 2002 تا اوایل 2015 مجری اصلی برنامه پرطرفدار خودرویی «تخت گاز» بود و آن را با همکاری ریچارد هموند، جیمز می و راننده‌ای ناشناس با لقب «استیگ» اجرا می کرد. وی پس از آنکه متهم شد در روزهای ابتدای ماه مارس تهیه‌کننده برنامه «تخت گاز» را در دعوایی که ظاهراً بر سر غذای کارکنان بوده، کتک زده است، اخراج شد و سه اپیزود باقی‌مانده از این سری برنامه، به واسطه این حادثه پخش نشد.



اولین برنامه زنده در تاریخ 22 می (1 خرداد) در بلفاست ایرلند اجرا خواهد شد و اجازه استفاده از هیچ‌کدام از کلیپ‌های «تخت گاز» و عناصری مانند «استیگ» در این برنامه وجود ندارد. برنامه‌ لغو شده‌ای که قرار بود در نروژ برگزار شود ، در تاریخ 20 و 21 ژوئن (30 و 31 خرداد) در آن کشور اجرا می‌شود و برای اجرا در ملبورن استرالیا در تاریخ 18 و 19 ژوئیه (27 و 28 تیر) و در سیدنی در 25 و 26 ژوئیه (3 و 4 مرداد) برنامه‌ریزی شده است.



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: BBC نمایشگاه خودرو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته