دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 14:10

پاسخ منفی باشگاه گسترش فولاد به درخواست تراکتورسازی

باشگاه گسترش فولاد با درخواست باشگاه تراکتورسازی تبریز برای استفاده از زمین اختصاصی گسترش در چند هفته ابتدایی لیگ برتر مخالفت کرد.
کد خبر : 103875

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر، با توجه به شرایط زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و نرسیدن این زمین به چند هفته ابتدایی لیگ برتر، مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال انتخاب یک زمین جایگزین برای چند هفته ابتدایی لیگ برتر هستند.


بر همین اساس مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به باشگاه گسترش فولاد خواهان استفاده از زمین اختصاصی این باشگاه در چند هفته آغازین لیگ برتر شد.


این درخواست با پاسخ منفی باشگاه گسترش مواجه شده است. مسئولان این باشگاه با بیان اینکه همیشه با تراکتورسازی تعامل و همکاری داشته‌اند، با برشمردن چند دلیل از در اختیار قراردادن ورزشگاه بنیان دیزل به تیم همشهری خودداری کردند.


در نامه مسئولان گسترش فولاد آمده است با توجه به قرار گرفتن ورزشگاه در شرکت بنیان دیزل، تصمیم گیری برای این درخواست بر عهده هیات مدیره شرکت گذاشته شده و به خاطر حضور بازیکنان بزرگ، پر تماشاگر بودن مسابقات تراکتورسازی و فعال بودن کارخانجات و به دلیل تداخل در امور اجرایی و ریسک بالا برای حفظ نظم و امنیت مجموعه، با درخواست تراکتورسازی مخالفت شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته