دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 13:52
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر به آنا خبر داد

برخورد قطار و کامیون در گلوگاه/38 مصدوم در حادثه برخورد قطار

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از برخورد قطار و کامیون در محور گلوگاه مازندران خبر داد و گفت: براثر این حادثه 50 مسافر حادثه دیدند که 6 نفر از آنان به مراکز درمانی انتقال یافتند.
کد خبر : 103874

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا از برخورد بین کامیون با قطار مسافربری در مازندران -بهشهر - پاسند محور گلوگاه به بهشهر - روستای خورشید کلاه خبر داد و افزود: این حادثه ساعت 9:20 صبح امروز جمعه اول مرداد ماه به وقوع پیوست.


وی افزود: در این حادثه 50 مسافر آسیب دیده و 38 نفر مصدوم شدند که با کمک نیروهای امدادی 3 مصدوم در محل به صورت سرپایی مداوا و 6 نفر دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند.



به گزارش آنا، یوسف گران پاشا،‌مدیر کل راه آهن شمال درباره این حادثه گفت:راننده کامیون در مسیر غیرمجاز و با سرعت بالا در حال صحبت کردن با تلفن همراه خود به قطار توجهی نکرد و تصادف رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما راننده لوکوموتیوران و همچنین کمک آن و نیز راننده کامیون زخمی شدند که به بیمارستان امام بهشهر انتقال یافتند و راننده کامیون به دلیل جراحت بیشتر به بیمارستان امام ساری انتقال داده شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته