دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 13:41

تساوی تیم واترپلوی جوانان ایران مقابل مدافع عنوان قهرمانی آسیا

شاگردان الکساندر چیریچ در دومین روز مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا با ارائه یک نمایش برتر، ژاپن مدافع کسب مدال طلا را متوقف کردند.
کد خبر : 103869

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در دومین روز رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن، قدرت برتر قاره کهن و مدافع عنوان قهرمانی رفت.


شاگردان الکساندر چیریچ با ارائه یک بازی هجومی در تمام لحظات این مسابقه تیم برتر میدان بودند اما با چند سوت مشکوک داور مسابقه و کسر یک امتیاز از تیم ایران به دلیل خطای ارنج و پس از دقایقی تقدیم یک پنالتی به ژاپن در نهایت کار با تساوی ۱۲ بر ۱۲ به پایان رسید.


بدین ترتیب تیم ملی واترپلوی ایران با یک شکست برابر قزاقستان و یک تساوی برابر ژاپن باید فردا در سومین روز مسابقات به مصاف اندونزی برود.


الکساندر چیریچ سرمربی تیم‌های ملی، هدایت این تیم را بر عهده دارد. وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربیان تیم ملی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار، ترکیب کادر فنی ایران را تشکیل می‌دهند.


امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته