دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 13:06
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد

اختصاص ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اعلام حمایت مالی از صاحبان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط از اختصاص ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در سال جاری خبر داد.
کد خبر : 103853

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از ایسنا، اصغر نوالله‌زاده از حمایت ۵۰ هزار طرح کارآفرینی توسط صندوق کارآفرینی امید خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این اقدام به ایجاد فرصتهای شغلی مستقیم و غیرمستقیم بسیاری در کشور منجر شود.


وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ویژه به کارآفرینان خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات اعطایی ۱۰۰ میلیون تومان است که با کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود و برای این طرح اعتباری در حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.


نوراله زاده توسعه کارگاه‌های کوچک صنعتی را در ایجاد بازدهی بیشتر و افزایش اشتغال موثر خواند و با اعلام حمایت مالی از صاحبان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، گفت: این کارگاهها با تسهیلات کمتر می‌توانند به مرحله تولید برسند و زمان بازدهی و رسیدن به چرخه تولید در آنها کوتاه‌تر است لذا با توجه به اینکه در این واحدها ریسک کمتری برای ورود به فاز تولید وجود دارد در نظر داریم که امسال تسهیلات بیشتری در اختیار صاحبان این واحدها قرار بدهیم.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین از اولویت کسب و کارهای بازار محور برای پرداخت تسهیلات صندوق خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما اتصال زنجیره کسب و کارهای کوچک به یکدیگر از طریق پرداخت تسهیلات است و درصدد هستیم تا با شناسایی رسته‌های شغلی و پرداخت تسهیلات به بهبود فضای کسب و کار و اشتغالزایی کمک کنیم.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پایان با تاکید بر کوتاه شدن زمان دریافت مجوز کسب و کار گفت: برای گسترش فعالیت بخش خصوصی باید موانع موجود و مقررات پیچیده و زائد از پیش رو برداشته و شرایط تولید در کشور آسان شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته