دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 14:30
در گفت وگو با آنا

مرزبان: یکی از شانس‌های اصلی صعود هستیم/حنیف را به‌خاطر مسائل حاشیه‌ای بازی ندادیم

سرمربی تیم خونه به خونه گفت: من در تیم‌های زیادی کار کردم اما خونه به خونه یکی از بهترین‌ تیم‌هایی بود که تاکنون سرمربیگری آن را بر عهده داشتم.
کد خبر : 103842

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال خونه به خونه بابل که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود پس از برگزاری دو بازی تدارکاتی با سرخابی‌ها در تهران، اردوی چند روزه‌ای را در مشهد برپا کرد تا با آمادگی کامل روانه مسابقات لیگ آزادگان شود.


علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برنامه‌های تیم خونه به خونه در چند روز مانده به شروع مسابقات لیگ ازادگان گفت: «بعد از اردوی یک هفته‌ای در تهران و برگزاری دو بازی تدارکاتی با استقلال و پرسپولیس راهی مشهد شدیم تا اردوی کوتاه مدتی را در این شهر داشته باشیم و یک بازی تدارکاتی با آلومینیوم هرمزگان برگزار می‌کنیم و بعد از آن به بابل می‌رویم و تا شروع مسابقات هم دو بازی دوستانه در این شهر انجام می‌دهیم.»


وی در خصوص دو بازی دوستانه در تهران مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: «بازی‌های خیلی خوبی را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم. مهمترین نکته این دو بازی جو بسیار خوب حاکم بر محل برگزاری بازی بود. معمولا بازی‌های دوستانه با حواشی زیادی میان بازیکنان همراه است، اما این بازیکنان ما و سرخابی‌ها بدون وجود هیچ مشکل و حاشیه‌ای بازی خودشان را انجام دادند. ما در برابر استقلال تغییرات زیادی را در ترکیب انجام دادیم و تقریبا با 20 بازیکن بازی کردیم اما در بازی با پرسپولیس تقریبا با نفرات اصلی خودمان به میدان رفتیم.»


مرزبان در رابطه با عدم حضور حنیف عمران‌زاده در بازی مقابل پرسپولیس افزود: «عدم حضور حنیف در بازی مقابل پرسپولیس دو دلیل داشت. دلیل اول مسائل حاشیه‌ای بود که احتمال داشت به‌وجود بیاید و دلیل دوم هم خستگی عمران‌زاده بود که صلاحدید کادر فنی بود تا بیشتر استراحت کند.»


سرمربی تیم خونه به خونه در خصوص شانس صعود این تیم به لیگ برتر در فصل جاری مسابقات لیگ آزادگان اظهار داشت: «ما یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر هستیم ولی این مساله نیازمند همکاری و اتحاد بازیکنان و مسئولین باشگاه و همچنین حمایت هواداران است. قطعا اگر این عوامل به‌وجود بیاید خونه به خونه فصل بعد در لیگ برتر حضور خواهد داشت.»


مرزبان در رابطه با عملکرد بازیکنان جدیدی که جذب خونه به خونه شدند گفت: «از عملکرد همه بازیکنان رضایت دارم. مهره‌های جدید هم با کلاس بالایی تمرینات را دنبال می‌کنند. من در تیم‌های زیادی کار کردم اما این تیم یکی از بهترین‌ تیم‌هایی بود که تاکنون سرمربیگری آن را بر عهده داشتم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته