دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 12:14
در گفت وگو با آنا

مالک باشگاه مشهد: جشن پیراهن باشکوهی را با حضور بانوان برگزار کردیم/حضور بانوان در ورزشگاه، فحاشی‌ را کمتر می‌کند

مالک باشگاه مشهد گفت: تماشاگرانی که در ورزشگاهها بخاطر بعضی از مسائل حاشیه‌ای به بازیکنان یا داوران فحاشی می‌کنند با حضور بانوان حرمت آنها را نگه می‌دارند.
کد خبر : 103816

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شب گذشته مراسم جشن پیراهن تیم فوتبال مشهد در ورزشگاه ثامن این شهر برگزار شد و نکته جالب این مراسم حضور بانوان در ورزشگاه بود که باعث بهتر برگزار شدن مراسم شد.


محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حضور بانوان در جشن پیراهن باشگاه مشهد گفت: «خوشحالم که چنین اتفاقی افتاد و یک جشن معمولی بود که بازی فوتبال در آن برگزار نشد. قرار بود این مراسم در یک فضای بسته برگزار شود اما به دلیل گرمای هوا مراسم را در فضای باز برگزار کردیم و تمام مسئولین شهر مشهد هم در این مراسم حضور داشتند.»


وی ادامه داد: «50 درصد جامعه ما خانم هستند و بانوان ایرانی در تمام تاریخ نشان داده‌اند که چه شیرزنانی هستند و از دامن این زنان مردهای بزرگی به جامعه معرفی شدند. این قشر از جامعه باید در همه زمینه‌ها فعالیت چشمگیر داشته باشند و حضور در ورزشگاه‌‌ها و سالن‌های ورزشی هم یک حق برای آنها تلقی می شود.»


عباسی در رابطه با تاثیر حضور بانوان در بهتر شدن وضعیت ورزشگاههای فوتبال بیان کرد: «زمانی که ما همراه خانواده خودمان مشغول رانندگی هستیم، اگر اتفاقی بیفتد هر دو طرف به احترام وجود خانواده در ماشین هیچ حرفی نمی‌زنند و مصالحه می‌کنند. اما اگر خانواده در ماشین نباشند شاید کار به برخورد فیزیکی هم برسد. قطعا حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران به بهتر شدن جو استادیوم‌ها کمک می‌کند. تماشاگرانی که در ورزشگاه‌ها بخاطر بعضی از مسائل حاشیه‌ای به بازیکنان یا داوران فحاشی می‌کنند با حضور بانوان حرمت آنها را نگه می‌دارند. همه ایرانی‌ها به نحوی بزرگ شده‌اند که حرمت خانواده برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و همیشه هم به آن احترام گذاشتند.»


وی افزود: «در مملکتی زندگی می‌کنیم که حس تعاون و رفاقت در آن موج می‌زند و بخاطر همین حس تعاون هم گروهی از عزیزان این مرزو بوم جانشان را برای خاک و ناموس این وطن گذاشتند تا مردان و زنان این سرزمین راحت زندگی کنند. در حال حاضر هم بخاطر بعضی مسائل حاشیه‌ای رنگ‌ها در فوتبال مهم شده است و هواداران فوتبال به رنگ خاصی علاقمند شدند و اگر بازیکن محبوبشان را امروز در تیم رقیب یا رنگ رقیب ببینند در ورزشگاه‌ها به آن بازیکن یا آن تیم فحاشی می‌کنند که باید این مسائل از نظر فرهنگی مورد بررسی قرار بگیرد و قطعا حضور بانوان در ورزشگاهها باعث می‌شود تا این فحاشی‌ها کمتر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته