دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 13:25
درگفت‌وگو با آنا

کیانی: هیچ حریفی در لیگ آسان نیست/ مسائل بیرونی به قهرمانی تراکتورلطمه می‌زند

کاپیتان تراکتورسازی گفت: حدس من این است که برای رسیدن به قهرمانی باید در 30 فینال موفق باشیم.
کد خبر : 103810

مهدی کیانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،‌ در خصوص اینکه شرایط تراکتورسازی را در مقایسه با فصول گذشته چگونه می‌بیند،‌ گفت: «ما در تمام دوره‌های اخیر لیگ برتر تیم خوبی بوده‌ایم و شانس زیادی برای قهرمانی داشته‌ایم. نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها و حضور در جام باشگاه‌های آسیا نشانه آماده بودن ما بوده و این بار هم بخت این را داریم که در میان مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.»


وی افزود: «شاید عدم قهرمانی تراکتور به این خاطر بوده که تیم ما تجربه لازم را در روهای پایانی نداشته و به راحتی قهرمانی را از دست داده است. بارزترین نمونه آن هم به لیگ چهاردهم برمی‌گردد که با پیروزی برابر نفت تهران قهرمان می‌شدیم، اما بازی برده را با مساوی عوض کردیم و متاسفانه قهرمانی را از دست دادیم. هرچند پیش از آن هم تجربه نایب‌قهرمانی را داشتیم و باز هم این توانایی را داریم که این عنوان را به‌دست آوریم. اما خواسته تمامی اعضای تیم و هواداران در این فصل قهرمانی است.»


هافبک میانی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «ما این فصل همه جوره برای قهرمانی آماده هستیم و برای رسیدن به این هدف باید تلاش زیادی بکنیم. شاید بالا رفتن تجربه بازیکنان تیم و البته حضور امیرقلعه‌نویی که خودش زمانی با ما نایب قهرمان لیگ شد و البته که استقلال و سپاهان را در لیگ قهرمان کرده، به ما کمک خواهد کرد تا به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنیم. ما تلاش هیچ تیمی را نادیده نمی‌گیریم و همه حریفان‌مان را آماده و مهیا می‌بینیم. قطعا اگر بخواهیم حریفان را دست کم بگیریم، شانسی برای برتری مقابل آنها نداریم. امیدوارم بازی به بازی جلو بروزیم تا در طول فصل به مشکل خاصی برنخوریم.»


کیانی در مورد بازی نکردن تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام، آن هم در هفته‌های ابتدایی لیگ تصریح کرد: «این موضوع به شدت ما را اذیت می‌کند. چرا که بیشتر بازیکنان تیم تجربه بازی در ورزشگاه یادگار را دارند و البته که حمایت پرشور هواداران نیز به ما کمک زیادی می‌کرد. نمی‌دانم چرا موضوع به این مهمی باید این قدر دیر استارت بخورد. رخ دادن چنین اتفاقی مرا نگران کرده، چرا که اگر در طول فصل مشکلات زیادی در کنار تیم به‌وجود بیاید آن‌وقت تیم در کسب نتیجه ناموفق می‌شود. الان ما ناچاریم از ظرفیت کامل تماشاگران خود استفاده نکنیم. با این حال امیدوارم در ادامه مسئولان ورزش استان به ما کمک کنند تا برای نخستین بار تیمی از تبریز قهرمان لیگ برتر شود. هرچند ما هم تلاش خواهیم کرد تا در 4 هفته ابتدایی امتیاز از دست ندهیم.»


او در مورد اینکه به نظرش کدام تیم شانس این را دارد که قهرمانی را از تراکتورسازی بگیرد، بیان داشت: «15 تیم در لیگ برتر هستند که می‌‌توانند مانع قهرمانی ما شوند. هیچ حریفی آسان نیست. شاید روی کاغذ تیم‌های استقلال،‌پرسپولیس، ذوب‌آهن و سپاهان جزو مدعیان در کنار ما قرار بگیرند اما قهرمانی فصل گذشته استقلال خوزستان نشان داد که هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست. ما آماده‌ایم که برابر همه تیم‌ها با جدیت بازی کنیم و حدس من این است که برای رسیدن به قهرمانی باید در 30 فینال موفق باشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته