دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1394 - 11:54

کی‌روش: کفاشیان اجبار کرد از تیم ملی بروم/در طول زندگی هوادارانی همتای ایرانیان ندیدم

سرمربیتیم ملی فوتبال کشورمان دلیل خداحافظی خود از این تیم را رییس فدراسیون فوتبال کشورمان دانست.
کد خبر : 10377

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی‌روش بعد از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوئد درباره ادامه همکاری با ایران گفت: وقتی در تهران بودم طبق جلسه‌ای که با رییس فدراسیون داشتم وی تاکید داشت این همکاری به جایی نمی‌رسد بنابراین به اجبار مجبور شدم با ایران قطع همکاری کنم.


وی ادامه داد: حتی اکنون هم آماده‌ام تا بتوانم با جان و دل به همراه سایر همکارانم در تیم ملی تمام تلاش خود را برای حضور در جام جهانی انجام دهم اما وقتی با برخورد برخی آقایان مواجه شدم این کار کاملاً بیهوده است زیرا هیچ سرانجامی ندارد.


وی افزود: کفاشیان در همان جلسه نیز عنوان کرد با این وضعیت بهتر است من نباشم تا فدراسیون بتواند تصمیمات دیگری اتخاذ کند او به من گفت در صورت جدایی من وضعیت ممکن است از این هم بدتر باشد و تیم حتی به جام جهانی 2018 نیز صعود نکند اما ادامه همکاری نیز میسر نیست.


کی روش گفت: وقتی یک تازه وارد زحمات چند ساله شما در تیم ملی را یک ساعته نادیده می‌گیرد و با لحنی توهین آمیز صحبت می‌کند دیگر راه حلی جز خداحافظی باقی نمی‌ماند.


سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: قرار نبود این صحبت‌ها را انجام دهم اما اکنون می‌گویم برخی‌ افراد که تازه به فدراسیون آمدند تفکر جدیدی را دنبال می‌کنند که البته برای من قابل درک نیست و بنابراین بهتر بود تا از تیم جدا شوم.


کی روش اضافه کرد: مردم تمام حقیقت را می‌دانند و ما به آنها نمی‌توانیم دروغ بگوییم و من می‌توانم به شما قول بدهم که مردم به خوبی می‌دانند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.


سرمربی ایران با تمجید از هواداران ایران اظهار کرد: در طول طندگی‌ام در هیچ کجای دنیا هوادارانی همتای ایرانیان ندیدم و در این مدت مردم ایران را به نوعی هموطن خود دانستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته