دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1394 - 11:38
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با آنا خبر داد:

آمادگی 116 ایستگاه آتش‌نشانی برای روز سیزده‌بدر/ توصیه‌های ایمنی به خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندانشان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آمادگی 116 ایستگاه آتش‌نشانی برای روز طبیعت خبر داد و گفت: در این روز خانواده‌ها باید بیش از همیشه مراقب فرزندانشان باشند.
کد خبر : 10369

سید جلال ملکی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان این مطلب افزود: فردا (پنجشنبه) همزمان با روز طبیعت مانند هر سال هموطنان ما از منازل خود خارج شده و به دامان طبیعت می‌روند که همین امر ممکن است باعث ایجاد مخاطراتی شود و بر همین اساس آتش‌نشانی به صورت آماده باش قرار خواهد گرفت.


وی تصریح کرد: در روز طبیعت ۱۱۶ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر و در ۲۲۵ نقطه از پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز و جنگل‌ها و در معیت ۶۰۰ آتشنشان مستقر می‌شود.


به گفته ملکی همچنین در بوستان جدید التاسیس قوچک در اتوبان شهید بابایی نیز در روز سیزدهبدر، ۲۰ اکیپ آتش‌نشانی و ۵۰ آتشنشان به همراه ۵۰ داوطلب آتشنشان نیز ایمنی پارک را تامین خواهند کرد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: استقرار نیروهای آتشنشانی از ساعات اولیه فردا آغاز شده و تا پایان روز ادامه خواهد داشت.


ملکی در ادامه از هموطنان خواستار شد: در روز طبیعت به هیچ عنوان در کنار درخت‌ها و بوتهزار‌ها آتش روشن نکنند و برای طبخ غذا فقط در مکان‌های مشخص شده اقدام به روشن کردن آتش کنند.


وی تاکید کرد: از نشستن در حاشیه اتوبان‌ها و دره‌ها و مناطق خطرناک خودداری کرده و مراقب فرزندان خود باشید.


ملکی همچنین از خانواده‌ها خواست از نشستن در زمین‌های کشاورزی و مناطقی که با آن آشنایی ندارند جدا پرهیز کرده و فقط از پارک‌ها و بوستان‌های شهری استفاده کنند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: مردم در روز طبیعت با نیروهای امدادی همکاری لازم را به عمل آورده و در صورت بروز حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا نیروهای مستقر در محل اطلاع دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته