دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1395 - 11:41

واکنش نماینده کرمانشاه به گزارش دادستان کل کشور درباره حادثه تروریستی دالاهو

نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان دادستان کل کشور درباره فرار عوامل حادثه تروریستی منطقه دالاهو در استان کرمانشاه، ناامیدکننده است.
کد خبر : 103675

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حشمت‌‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: دادستان کل کشور در روزهای گذشته اعلام کرد تغییری در این پرونده ایجاد نشده است. این خبر ناامیدکننده‌ای بود که منتشر شد.


وی گفت: حتی اگر عوامل این حادثه به عراق فرار کرده باشند، جمهوری اسلامی ایران باید از ظرفیت حقوقی خود استفاده و این افراد را دستگیر کند.


فلاحت پیشه گفت: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اخیرا گفته بود که سرنخ‌های خوبی در اختیار داریم. ما منتظریم ببینیم مسئولان چه می کنند.


وی ادامه داد: این حادثه تروریستی ضربه جدی به شاخصه‌های امنیت ملی و منطقه ای ایران بود و اگر عوامل تروریستی و پشت پرده آن دستگیر و مجازات نشود، باید در آینده شاهد گستاخی‌های بیشتری در منطقه باشیم.


حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی 20 تیر ماه زمانی که به همراه فرماندار دالاهو، مدیران کل دامپزشکی و شیلات استان کرمانشاه و شماری از کارشناسان عازم بازدید از مزارع پرورش ماهی منطقه ریجاب بود، هدف حمله تروریستی افراد مسلح قرار گرفت. در این حادثه دو نفر به شهادت رسیدند و سه نفر از جمله فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و یکی دیگر از همراهان آنان زخمی شدند.


محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در روزهای گذشته اعلام کرد: عوامل این حمله تروریستی به یکی از کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب