دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1395 - 10:37

جشن امضایی تازه برای «تقدیر» مونا برزویی

بعد از انتشار چاپ هفتم از مجموعه‌ترانه «تقدیر» با حمایت موسسه انتشاراتی نگاه، جشن امضای دیگری برای این مجموعه و سراینده‌اش برپا می‌شود.
کد خبر : 103650

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نخستین مجموعه‌ترانه مونا برزویی با نام «تقدیر» که سال قبل از سوی نشر نگاه به بازار آمد، اکنون به چاپ هفتم رسیده است.


برای این مجموعه که از بدو انتشار با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد، چند نوبت مراسم جشن امضاء برگزار شد و بنا به اعلان ناشر، جشن‌امضای دیگری نیز روز سه‌شنبه 5 مردادماه برای این کتاب برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند با حضور در این مراسم، کتاب «تقدیر» را با امضای مونا برزویی خریداری کنند.


در اعلان نشر نگاه آمده است: «...مونا برزویی کم کم معروف شد به بانوی ترانه موسسه انتشارات نگاه چون مخاطبان مونا برزویی در این یک سال از اصلی‌ترین حامیان او بودند. در مراسمی که برای کتاب محیا بود با اشتیاق شرکت کردند، کتاب را تهیه و مطالعه کردند و حالا در کنار مونا برزویی جشن چاپ هفتم کتاب تقدیر را برگزار می‌کنند.»


جشن امضاء مجموعه ترانه «تقدیر» از ساعت ۶ عصر سه‌شنبه در کافه‌کتاب تماشا به آدرس: خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری، روبه‌روی موسسه انتشارات نگاه برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته