دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1393 - 16:45
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه:

غرب با اعمال و رفتارهای نسنجیده تمدن خود را زیر سوال برده است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه غرب با اینگونه اعمال و رفتارهای نسنجیده و غیر معقول تمدن خود را زیر سوال برده است.
کد خبر : 1036

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیروس محبی در نشستی با دبیران تشکلهای دانشجویی و مسئولان بسیج دانشگاه های آزاد اسلامی استان‎ کرمانشاه با قدردانی از تمام دانشجویانی که در تشکل‌های سیاسی و بسیج دانشجویی و کانون‌ها فعالیت دارند، گفت: این دسته از دانشجویان علاوه بر داشتن دغدغه درس و کلاس و تحصیل، دغدغه انقلاب و انجام کارهای فرهنگی و سیاسی را نیز دارند و این بسیار مبارک و مستحق تقدیر است.


محبی با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، پیامبر محبت و عطوفت، و وجودش برای تمامی انسان‌ها، در تمامی دوران‌ها مایه رحمت است. متاسفانه غرب با اینگونه اعمال و رفتارهای نسنجیده و غیر معقول تمدن خود را زیر سوال برده است.


وی با تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشنی است ملی و متعلق به همه ایرانیان. لذا هرکس با هر عقیده و آیین در این پیشرفت عظیم سهیم بوده و موظف است در بزرگداشت آن سعی و تلاش داشته باشد.


معاون هماهنگی استان کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) قطاری را بر روی ریل نظام قرار دادند که هر روز به خیل مسافران آن اضافه می‌شود، همه افراد و گروههای جامعه ما دارای خط مشی‌های متنوع و مختلف هستند، اما هدفی واحد را دنبال می‌کنند و این از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به اهداف مورد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دلسوزانه تلاش کنیم.


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد کرمانشاه نیز در این نشست گفت: دوستان عزیزی که در تشکل‌های سیاسی و بسیج دانشجویی فعالیت دارند توجه داشته باشند دشمن هر روز به شکلی متفاوت و با استراتژی مختلف، نظام مقدس ما را تهدید کرده و خواهد کرد. اما آیا ماهم با تغییر شکل تهدید، تغییر پیدا کرده‌ایم؟ آیا ظرفیت‌های زمان و مکان را درک کرده‌ایم؟ آیا راهکارهای مناسب و متناسب با آن تهدید را ترسیم کرده‌ایم؟


دکتر محمد فتاحی ادامه داد: متاسفانه بخش زیادی از وقت خود را با جدل تلف می‌کنیم. باید از شخصی کردن بحث‌ها احتراز کرد. جلال آل احمد غرب زدگی را از عقرب زدگی بد‌تر دانست، سیاست زدگی، غرب زدگی عصر حاضر ماست و این موجب دوری از هدف نهایی است. نگاه رقیب انگار به هم، باعث بوجود آمدن مرزبندی‌های پررنگ و عمیق خواهد شد.


وی بیان کرد: وقتی ما همه اصولی را که از اسلامیت، جمهوریت و ولایت ارتزاق می‌کند، پذیرفته‌ایم، مابقی مسائل حاشیه‌ای بوده و نخواهند توانست ما را از اهداف مشترک و مقدسمان دور کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته