دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویکرد حذف تشریفات زاید و مشکلات در ادارات ارشاد

سومین اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور با رویکرد دوری از تشریفات زاید و برنامه‌های غیر مفید برگزار می‌شود.
کد خبر : 103564

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی احمدی مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر، افزود: در این دوره از اجلاس سعی شده تا از مساعدت های مسوولین که در رفع مشکلات ادارت کل ارشاد استان های کشور تاثیرگذار هستند، بهره گیریم.


وی گفت: این اجلاس بر اساس ٣ محور از تاریخ ٢ تا ٤ مرداد ماه سال جاری در هتل انقلاب پارسیان تهران واقع در خیابان طالقانی برگزار می شود.


بررسی میزان مصوبات تحقق یافته و علل مصوبات تحقق نیافته


احمدی ادامه داد: بررسی مشکلات ادارات کل در رابطه با حوزه معاونت های تخصصی وزارت ارشاد، ارایه پیشنهادات عملی از سوی ادارات کل ارشاد استان ها برای رفع مشکلات موجود و بررسی مصوبات دو اجلاس گذشته که تا چه میزان تحقق یافته و علل عدم تحقق برخی از موارد چیست؟ از جمله موضوعات اجلاس سه روزه مدیران کل ارشاد استان های سراسر کشور است.


مدیر کل امور استان های وزارت ارشاد اظهار داشت: اداره کل امور استان های وزارت ارشاد به مناسبت برگزاری سومین اجلاس مدیران کل ارشاد استان ها طرحی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه داد و با رهنمون های وی این طرح تکمیل شد.


وی ادامه داد: بر اساس این طرح دبیران مناطق هشت گانه ارشاد استان ها هر کدام مسوول پیگیری مشکلات و مصوبات معاونت های تخصصی وزارت ارشاد شده اند.


احمدی تصریح کرد: بعد از اینکه دبیران هشت گانه مشکلات معاونت ها را در ادارات کل استان ها جمع بندی اولیه کردند در کمیسیون های تخصصی که در نشست مقدماتی اجلاس در روز شنبه دوم مرداد ماه سال جاری در هتل انقلاب برگزار می شود، به بررسی مشکلات ادارات کل و میزان تحقق مصوبات دو اجلاس گذشته با حضور نمایندگانمعاونت های تخصصی وزارت ارشاد پرداخته می شود.


سومین اجلاس مدیران کل ارشاد استان ها سوم مرداد ماه با حضور وزیر ارشاد افتتاح می شود


وی در ادامه با اعلام اینکه روز یکشنبه سوم مرداد ماه سال جاری سومین اجلاس مدیران کل ارشاد استان ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود، ادامه داد: در روز افتتاحیه دبیران مناطق جمع بندی نهایی خود درباره مشکلات ادارات کل ارشاد استان ها را برای معاونت های تخصصی وزارتخانه قرائت می کنند و به بررسی این مشکلات در جهت رفع آنها پرداخته می شود.


صدور گواهی آموزشی برای مدیران کل ارشاد استان ها


مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: این دوره از اجلاس به دلیل اینکه به صورت تخصصی برگزار می شود، برای مدیران کل ارشاد استان های سراسر کشور گواهی آموزشی معتبر صادر می شود.


برنامه های اجلاس


احمدی با اشاره به مجموعه برنامه های پیش بینی شده در سومین اجلاس مدیران کل ارشاد استان های سراسر کشور، افزود: نشست مقدماتی، تشکیل کمیسیون های تخصصی با حضور دبیران مناطق هشتگانه و نمایندگان معاونت های تخصصی، رونمایی کتاب دومین اجلاس مدیران کل استان ها و ... از جمله برنامه های اصلی اجلاس است.


وی آیین افتتاح اجلاس با حضور وزیر ارشاد، تبیین اهداف اجلاس توسط رییس اجلاس، سخنرانی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلسات پرسش و پاسخ را از دیگر برنامه های این اجلاس عنوان کرد.


مدیر کل ارشاد استان های وزارت ارشاد با اشاره به برنامه های سومین روز اجلاس ادامه داد: پرسش و پاسخ، و سخنرانی برخی مدیران و معاونین وزارت ارشاد نیز از دیگر برنامه های این اجلاس است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته