دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1395 - 12:26

پایان جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی کیارستمی

جلسه نهایی رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی صبح امروز آغاز و دقایقی پیش به پایان رسید؛ البته هنوز جزئیات این جلسه اعلام نشده است.
کد خبر : 103453

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ از اوایل این هفته محسن خلیلی، ‌قائم مقام معاونت انتظامی نظام پزشکی و ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت از برگزاری جلسه نهایی رسیدگی به پرونده عباس کیارستمی خبر داده بودند و قرار بود امروز صبح جلسه کمیسیون تخصصی پرونده این هنرمند با حضور خانواده‌اش در سازمان نظام پزشکی برگزار شود.


جلسه رسیدگی به پرونده مرحوم کیارستمی ساعت 7:30 صبح امروز با حضور اعضا کمیسیون ویژه در سازمان نظام پزشکی آغاز و دقایقی پیش این جلسه به پایان رسید البته به گفته یکی از اعضا، دکتر علی فتاحی،‌ معاون انتظامی سازمان نظام‌پزشکی کشور و دکتر محسن خلیلی،‌ ‌قائم مقام معاونت انتظامی نظام پزشکی مجددا در جلسه دیگری در مورد این پرونده شرکت کردند. بر همین اساس به نظر می‌رسد تا عصر امروز نتیجه نهایی جلسات مستمر کمیسیون ویژه به صورت رسمی اعلام شود.


پیش از این نیز حسن هاشمی، وزیر بهداشت گفته بود: در مورد بحث خطاهای پزشکی ناگفته‌های بسیاری دارم که آنها را بعد از به سرانجام رسیدن پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی می‌گویم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته