دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1395 - 12:16

جانشین ولیعهد عربستان وارد واشنگتن شد

منابع خبری از ورود جانشین ولیعهد عربستان به آمریکا برای مشارکت در نشست وزیران ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش خبر دادند.
کد خبر : 103437

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، محمد بن سلمان در راس هیأتی عالی‌رتبه وارد آمریکا شد.


هدف از این سفر شرکت در نشست وزرایی ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش عنوان شده که قرار است در یک پایگاه نظامی در مریلند برگزار شود.


محمد بن سلمان را در این سفر محمد عیسی معالی مشاور دیوان پادشاهی و چند نفر از اعضای عالی‌رتبه دیوان، عبدالرحمان بنیان رئیس ستاد مشترک ارتش و احمد عسیری مشاور نظامی وزیر دفاع عربستان همراهی می‌کنند.


بریت مک‌گورک، فرستاده وزارت امور خارجه آمریکا به ائتلاف بین‌المللی مبارزه علیه داعش شب گذشته (سه‌شنبه) در کنفرانسی خبری گفت: «وزیران دفاع و امور خارجه 46 کشور مشارکت‌کننده در ائتلاف، با هدف هماهنگی مرحله آینده حمله به داعش در نشست واشنگتن شرکت می‌کنند.»


وی افزود:‌ «موضوع محوری نشست، بررسی نقشه‌های نظامی و برنامه‌های حفظ ثبات در عملیات عراق است.»


مک‌گورک تاکید کرد: «وزیران درباره موضوعات دیگری همچون راه‌های زدن ضربه‌های بیشتر به شبکه‌های تبلیغاتی داعش در اینترنت، منابع مالی‌ و انسانی‌شان، بررسی روش‌های تبلیغاتی آن‌ها از آغاز تاکنون و بررسی روش‌های استراتژیک برای نابودی سریع این گروه صحبت خواهند کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته