دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

مهدی رجب زاده: بهتر از استقلال خوزستان بودیم/مصدومیت حدادی‌فر کل تیم را ناراحت کرد

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت از استقلال خوزستان شکست خوردیم و در بازی روز گذشته موفق شدیم انتقام دو شکست فصل قبل را بگیریم.
کد خبر : 103422

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار سوپرکاپ رقابت‌های فوتبال ایران درحالی که با 2 گل از استقلال خوزستان عقب بود در نهایت با نتیجه 4 بر 2 از سد حریفش گذشت تا برای اولین بار قهرمان سوپرکاپ فوتبال ایران شود.


مهدی رجب زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان گفت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم، اما برخلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم و بعد از آن هم گل دوم را خوردیم اما جریان بازی به گونه‌ای بود که مطمئن بودیم گل می‌زنیم و بعد از زدن گل اول، روحیه به تیم ما برگشت و بلافاصله گل دوم را زدیم. شیرازه استقلالی‌ها بعد از خوردن گل دوم از هم پاشید و در نهایت بازی به نفع ما تمام شد. در کل بازی ما بهتر از استقلال بودیم و پیروزی حق ما بود.»


وی افزود: «فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت از استقلال خوزستان شکست خوردیم و در بازی روز گذشته موفق شدیم انتقام دو شکست فصل قبل را بگیریم. در حال حاضر اکثر تیم‌ها بخاطر فشاری که در دوران بدنسازی به آنها وارد شد هنوز به فرم ایده‌آل خودشان نرسیدند. البته استقلال خوزستان هم در بازی روز گذشته کمی سنگین بازی می‌کرد و قطعا وضعیت این تیم رفته رفته بهتر خواهد شد.»


رجب زاده در رابطه با جدایی چند مهره کلیدی ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات و پیوستن چند بازیکن جوان به این تیم بیان کرد: «جابجایی در فوتبال غیرقابل انکار است و خیلی کم پیش می‌آید که یک بازیکن مدت زیادی را در یک تیم سپری کند. در این فصل چند مهره خودمان را از دست دادیم و بازیکنان جوان و خوبی جذب شدند که از انگیزه زیادی برخوردارند تا خودشان را در لیگ برتر نشان دهند. قطعا با وجود چنین بازیکنان مستعدی ذوب‌آهن فصل خوبی را پیش رو دارد.»


کاپیتان تیم ذوب‌آهن در مورد مصدومیت قاسم حدادی فر و دوری چند ماهه او از میادین فوتبال گفت: «بعد از شنیدن این خبر همه اعضای تیم ناراحت شدیم و قول دادیم که فینال سوپرکاپ را ببریم و قهرمانی را تقدیم قاسم کنیم. من هم پیراهن قاسم را پوشیدم تا به او ثابت کنم که جایش در تیم واقعا خالی است. او یکی از بهترین‌های ذوب‌آهن در چند سال اخیر بود و بزرگ تیم است. امیدوارم جراحی اش را با موفقیت انجام دهد و هر چه سریع‌تر به میادین فوتبال برگردد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب