دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرسپولیس نتوانست خونه‌به‌خونه را شکست دهد/ هواداران از خجالت منصوریان درآمدند

پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم خونه به خونه بابل به نتیجه تساوی رسید. آن هم در شرایطی که هوادارا این تیم بیش از اندازه بطری آب به زمین پرت کردند.
کد خبر : 103301

به گزارش گروه ورزشی آنا، دیدار تدارکاتی دو تیم پرسپولیس و خونه‌به‌خونه بابل از ساعت 18:05 امروز سه شنبه در زمین ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.


وحید امیری (۱۷) برای پرسپولیس و حمید کاظمی (۱۹) برای خونه‌به‌خونه گلزنی کردند.


برانکو ایوانکوویچ در این مسابقه ترکیب‌های مختلفی را برای پرسپولیس مورد آزمایش قرار داد. او حتی در نیمه دوم از حسین ماهینی در کنار محمد انصاری به عنوان مدافعان وسط استفاده کرد.


نکته جالب توجه استقبال عجیب تماشاگران پرسپولیس از این بازی بود به طوری که بیش از ۷ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک این بازی را تماشا کردند.


به علت اینکه لباس اول پرسپولیس شماره برای تمام بازیکنان نداشت، سرخپوشان مجبور شدند در نیمه دوم از لباس سفیدرنگ استفاده کنند.


هواداران پرسپولیس به سمت گلزن خونه‌به‌خونه بطری آب پرتاب کردند.شعار علیه منصوریان و شاگردانش در طول بازی بی وفقه ادامه داشت.


محمد غلامی مهاجم خونه به خونه در یک صحنه با بازیکن پرسپولیس سر به سر شد و پیشانی‌اش شکافت که خیلی زود تعویض شد.


هواداران پرسپولیس با فریادزدن نام مهدی طارمی خواستار بازی کردن این مهاجم بودند ولی برانکو به این مهاجم بازی نداد. در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان بازی،علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته