دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1395 - 15:24

امیری: ارتقای سطح همکاری‌های دولت و مجلس برای ما یک اصل است

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با بیان اینکه ارتقای سطح همکاری های دولت و مجلس برای ما یک اصل است، گفت: به همکاری نمایندگان مجلس بسیار امیدوار هستم و اگر هم تذکر یا سوالی است حتما برای بهبود وضع کشور و اصلاح امور است.
کد خبر : 103225

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی امیری در حاشیه گردهمایی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران افزود: هم در هیات دولت و هم در ملاقاتی که خدمت آقای رئیس‌جمهوری بودم، به ارتقای سطح همکاری های دولت ومجلس بسیار تاکید داشتند. نمایندگان مجلس به من محبت دارند و مطمئنم که در این جایگاه جدید هم محبت و لطفشان به من بیشتر خواهد شد.


امیری افزود: از این جهت، آینده‌ای را که در روابط بین دولت و مجلس می بینم بسیار روشن خواهد بود و امیدوارم چون تلاش همه برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی، کار برای مردم و اعتلای کشور است، مجلس و دولت هم در این امر کاملا هم اعتقاد و هم‌نظر هستند و هدف مشترک است، ان‌شاءالله آینده، امیدوار کننده خواهد بود.


بودجه باید قابلیت اجرا داشته باشد


معاون امور مجلس رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره بودجه دفاعی کشور به منابع و محدودیت های دولت در بودجه اشاره کرد و گفت: بودجه باید قابلیت انجام را داشته باشد .


امیری ادامه داد: لایحه بودجه می بایست واقعی تنظیم شود، بنابر این ما نمی گوییم آنچه در واقع به دستگاه‌ها تخصیص داده می شود، نیاز واقعی آنهاست. طبیعتا نیازمندی ها در دستگاه های مختلف اعم از لشکری و کشوری و نیروهای مسلح بیشتر از این است، اما از طرفی هم دولت با محدودیت منابع روبه‌رو است؛ بنابراین مجبور است به شکلی بودجه را ببندد که قابلیت انجام و اجرا داشته باشد و متناسب با منابع کشور باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته