دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1395 - 08:11
در گفت وگو با آنا

بهروز عطایی: شرقی‌ها وقتی میزبان هستند نمی‌گذارند ما قهرمان شویم/ از امروز باید برای مسابقات جهانی آماده شویم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا تیم‌های چین و ایران با همه تیم‌ها فرق داشتند و چینی‌ها هم مانند ما تا قبل از بازی فینال همه بازی‌ها را 3 بر 0 برده‌ بودند.
کد خبر : 103189

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست مقابل چین در بازی نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیایی چین تایپه نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و به رتبه دوم این مسابقات دست یافت.


بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط مسابقات آسیایی که در چین تایپه برگزار شد گفت: «بازی‌های خیلی خوبی را در این مسابقات پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم همه حریفان را 3 بر 0 شکست دهیم اما معمولا در بازی‌هایی که در شرق آسیا برگزار می‌شود اجازه نمی‌دهند که تیم‌های غرب آسیا قهرمان شوند. در این مسابقات هم تیم‌های چین و ایران با همه تیم‌ها فرق داشتند و چینی‌ها هم مانند ما تا قبل از بازی فینال همه بازی‌ها را 3 بر 0 برده‌بودند.»


وی در خصوص بازی فینال و شکست مقابل چین بیان کرد: «بازی نزدیکی مقابل چین داشتیم و سه ستی را که به آنها واگذار کردیم با دو امتیاز اختلاف باختیم اما دو ستی که پیروز شدیم اختلاف امتیاز ما نسبت به چینی‌ها زیاد بود. چینی‌ها تیم خوبی را روانه مسابقات کرده‌بودند و در نهایت موفق شدند قهرمان شوند. البته ما در این مسابقات نقاط ضعفی هم داشتیم که باعث شد قهرمانی را از دست دهیم. من تمام سعی خودم را می‌کنم تا نقاط ضعف را برطرف کنم تا بتوانیم در رقابت‌های جهانی نتایج خوبی را کسب کنیم.»


عطایی افزود: «از عملکرد شاگردانم راضی هستم. آنها بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. مساله مهم این است که چند نفر از این بازیکنان را تحویل تیم ملی بزرگسالان دهیم تا در آینده بتوانند جای بازیکنان فعلی تیم ملی را پر کنند.»


سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص مسابقات جهانی که خرداد ماه سال آینده در کشورچک برگزار می‌شود گفت: «ما رقابت‌های بسیار سختی را پیش رو داریم. از همین امروز باید بازیکنان را در اردوهای مختلف شرکت دهیم تا روند آماده سازی آنها متوقف نشود. از فروردین ماه سال آینده تمرینات خودمان را به صورت جدی آغاز خواهیم کرد و از فدراسیون والیبال می‌خواهم تا بازی های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی درنظر بگیرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته