دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

هادی عقیلی: هنوز بازیکن سپاهان هستم/ مشکلی با مدیران باشگاه ندارم

مدافع تیم سپاهان گفت: مشکلی با باشگاه سپاهان ندارم و شاید آنها با من مشکل داشته باشند که وضعیتم را مشخص نمی‌کنند.
کد خبر : 103123

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با آمدن عبدالله ویسی به سپاهان تغییرات زیادی در ترکیب این تیم صورت گرفت و بازیکنان جدیدی جایگزین چند مهره قدیمی این تیم شدند؛ اما از بین بازیکنان جداشده، جدایی رحمان احمدی، شهاب گردان و محمدرضا خلعتبری ربطی به ویسی نداشت و این بازیکنان بخاطر مشکلاتی که با مجموعه باشگاه و به خصوص مدیرعامل تیم داشتند از سپاهان جدا شدند. اما در این میان هنوز وضعیت هادی عقیلی مشخص نیست و این بازیکن که مانند سه بازیکن دیگر باشگاه سپاهان علاقه‌ای به همکاری با او ندارد منتظر تصمیم مدیران باشگاه در مورد خودش است.


هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت خودش برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: «در حال حاضر من بازیکن سپاهان هستم و با این تیم قرارداد دارم و هنوز این تیم وضعیت من را مشخص نکرده‌ است. البته وکیل من مذاکراتی را با مدیرعامل باشگاه داشته است ولی هنوز جواب نهایی به وکیلم نداده‌ است و من هم منتظرم تا هر چه سریع‌تر وضعیت من را مشخص کنند.»


وی در خصوص مشکلات چند بازیکن قدیمی سپاهان با مدیرعامل باشگاه و جدایی آنها از این تیم بیان کرد: «من نمی‌توانم در مورد دیگران صحبت کنم و مشکلات آنها با باشگاه ربطی به من ندارد. اما من به شخصه هیچ مشکلی با باشگاه سپاهان ندارم و شاید آنها با من مشکل داشته باشند که وضعیت من را مشخص نمی‌کنند.»


مدافع سپاهان در رابطه با وضعیت این تیم در فصل جدید رقابت‌ها گفت: «فعلا فقط در مورد وضعیت خودم صحبت می‌کنم و هیچ حرفی در مورد تیم ندارم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته