دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1394 - 12:55

امضای تفاهم نامه میان صندوق ضمانت تعاون و تعاونی‌های فولاد و معدن

در راستای تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی و در جهت رشد کارآفرینی و توسعه بخش تعاون، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی میان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و اتحادیه سراسری تعاونی‌های تخصصی فولاد و معدن به امضا رسید.
کد خبر : 10311

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، تسهیل امور تضمینی، حمایت از تعاونی‌های عضو این اتحادیه و توسعه همکاری‌های مشترک در حضور کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.


این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از تولید ملی و تقویت زنجیره‌های تولید در بخش تعاون و توانمندسازی تعاونی‌های فعال در صنایع فولاد و معدن و همچنین دسترسی تعاونی‌های عضو این اتحادیه به منابع مالی از طریق خدمات صندوق به امضا حسین نژاد مدیر عامل صندوق صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و آقایان طلاوردی رییس هیأت مدیره و همامی مدیر عامل و عضو هیأت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های تخصصی فولاد و معدن رسید.


در این تفاهم نامه، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون متعهد گردید در چارچوب ضوابط جاری صندوق برای شرکت‌های تعاونی عضو که صلاحیت فنی آن‌ها از طرف اتحادیه مذکوراعلام می‌گردد، انواع ضمانت‌نامه را صادر کند.


همچنین مقرر شد تا صدور ضمانت‌نامه تعهد معاملات جهت تسهیل در تأمین مواد اولیه این شرکت‌های تعاونی صورت پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته