دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1394 - 12:52

کی‌روش: امشب با ایران خداحافظی می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان اصرار به خداحافظی و ترک این تیم بعد از دیدار مقابل سوئد را دارد.
کد خبر : 10310

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران امشب در دومین بازی دوستانه به مصاف تیم ملی سوئد خواهد رفت و این دیدار بنا به اظهار نظر جدید سرمربی این تیم آخرین بازی کارلوس کی روش روی نیمکت ایران خواهد بود.


کارلوس کی‌روش که در روز پایانی سال 93 کناره گیری از سمت خود در رتیم ملی بعد از پایان دو دیدار تدارکاتی این تیم را اعلام کرده بود همچنان به مواضع خود پافشاری می‌کند.


کی‌روش قبل از دیدار با سوئد گفت: بارها درباره این موضوع صحبت کردم و باز هم تاکید دارم بعد از بازی با سوئد، امشب با ایران خداحافظی می‌کنم.


وی ادامه داد: هرگز دوست نداشتم از کلمه استعفا استفاده کنم بنابرارین بعد از انجام صحبت با مسئولان فدراسیون به این نتیجه رسیدیم که بهتر است در فضایی دوستانه به همکاری خود خاتمه دهیم.


وی افزود: برای من گرفتن این تصمیم بسیار سخت بود اما امیدوارم با این راهکار مسئولان جدید بتوانند کارهای مثبتی برای تیم ملی انجام دهند.


کی‌روش عنوان کرد: تمام تلاشم در این مدت برای موفقیت ایران به همراه سایر دستیارانم به کار گرفتم و امیدوارم هواداران از من راضی باشند.


سرمربی تیم ملی عنوان کرد: بازی با سوئد از اهمیت بسیار یالایی برای من برخوردار است و بازیکنانم را برای این دیدار آماده کردم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته