دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پنجعلی: طارمی به خانه‌اش بازگشته/ پرسپولیس مدعی قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فصل پیش مسئول آکادمی باشگاه بودم و این فصل هم می‌توانم در خدمت باشگاه باشم اما فعلا که پستی به من پیشنهاد داده نشده است.
کد خبر : 103007

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: «بالاخره این بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس بود و با توجه به اینکه فصل پیش آقای گل لیگ بود، برانکو روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بود. بنا به دلایلی که خودش می‌داند، تصمیم گرفت با تیم ترکیه‌ای قرارداد ببندد و به نظر می‌آمد که این فصل او در ترکیه بازی خواهد کرد اما خواسته هواداران طارمی را به خانه‌اش بازگرداند.»


او در ادامه افزود: «خودش هم اعلام کرده که بزرگترین اشتباه زندگی‌اش را انجام داده و به پرسپولیس بازگشته تا این تیم را قهرمان لیگ برتر کند. خوب هواداران هم به سادگی او را بخشیدند و حالا طارمی می تواند در خدمت تیم مورد علاقه‌اش باشد. قطعا با آمدن طارمی پرسپولیس قوی‌تر شده و می تواند در جریان رقابت‌های این فصل لیگ برتر همه حریفانش را آزار دهد.»


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به بازی چشم‌نواز پرسپولیس در رقابت‌های فصل گذشته، بیان داشت: «فصل پیش واقعا هواداران از بازی پرسپولیس لذت بردند و با وجود اینکه تیم قهرمان نشد اما پس از بازی آخر در استادیوم ماندند و بازیکنان و کادرفنی را تشویق کردند. به واقع من در بسیاری بازی‌های فصل گذشته به یاد دوران بازی خودم افتادم و معتقدم پرسپولیس تیمی است که این فصل هم هواداران را به استادیوم‌ها خواهد کشاند و البته که بخت اول قهرمانی است.»


وی افزود: «البته برانکو در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرده که استقلال، تراکتورسازی و سپاهان رقیبان اصلی پرسپولیس در رقابت‌های این فصل هستند و برای قهرمانی باید از این تیم‌های آماده عبور کرد. به نظر من هم این تیم‌ها خیلی خوب بودند و این فصل می‌توانند پرسپولیس را برای ایستادن در رده‌های بالای جدول اذیت کنند.»


پنجعلی در مورد اینکه چه روزی دوباره در پرسپولیس مسئولیت خواهد پذیرفت، تصریح کرد: «این موضوع را باید طاهری و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخگو باشند. من فصل پیش مسئول آکادمی باشگاه بودند و این فصل هم می‌توانم در خدمت باشگاه باشم اما فعلا که پستی به من پیشنهاد داده نشده است و من هم عادت ندارم وقتی مسئولیتی ندارم هر روز به جایی بروم که مرا نمی‌خواهند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته