دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرط عجیب ناپولی برای فروش هیگواین

باشگاه ناپولی برای فروش ستاره آرژانتینی خود شرط عجیبی را مطرح کرده است.
کد خبر : 102983

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از میدیاست، بعد از جدایی آلوارو موراتا از یوونتوس، سران این باشگاه ایتالیایی سخت به دنبال جذب گونزالو هیگواین آرژانتینی هستند و مذاکرات خود را با باشگاه ناپولی آغاز کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که این انتقال صورت نخواهد گرفت.


باشگاه یوونتوس رقم 70 میلیون یورو را برای جذب هیگواین پیشنهاد داده اما ناپولی قصد ندارد که با این رقم ستاره آرژانتینی خود را بفروشد.


اورلیو ده لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی شرط فروش این بازیکن را اعلام کرد. او اظهار کرد: «تنها در یک صورت حاضر هستیم که ایگواین را بفروشیم و آن این که رقم فسخ قرارداد او پرداخت شود. رقم فسخ قرارداد ایگواین 94 میلیون یورو است و هر باشگاهی که می‌خواهد او را جذب کند باید این رقم را پرداخت کند. هیچ مذاکره‌ای با باشگاه یوونتوس نداشته‌ایم. بسیار بعید به نظر می رسد که یوونتوس بخواهد رقم فسخ قرارداد هیگواین را پرداخت کند و به همین خاطر می‌توانم بگویم که این انتقال صورت نخواهد گرفت و هیگواین هم در ناپولی می ماند. یوونتوس باشگاه بزرگی است و بعید می دانم که آنها حاضر باشند چنین رقمی را پرداخت کنند.»


هیگواین در فصلی که گذشت خیره کننده ظاهر شد و با فاصله زیادی نسبت به دیگر بازیکنان به عنوان بهترین گلزن فصل انتخاب شد، اما در نهایت این یوونتوس بود که جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این بازیکن آرژانتینی تاکید کرده که نمی‌خواهد در ناپولی باقی بماند، اما بعید به نظر می رسد که باشگاهی حاضر باشد رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب