دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سوپر جام فوتبال ایران

ذوب‌آهن - استقلال خوزستان؛ نبرد قهرمانان با یکدیگر/ اولین جام به دست ذوبی‌ها می‌رسد؟!

دیدار سوپرجام فوتبال امشب بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر : 102953

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار سوپرجام فوتبال ایران امروز (‌سه شنبه) ساعت 20:45 دقیقه بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در شهر فولادشهر اصفهان برگزار می شود. مسابقه‌ای که به گفته مسئولان سازمان لیگ دیدار افتتاحیه لیگ برتر نامیده شده است.


دیدار امشب رویارویی دو تیم قهرمان مقابل یکدیگر است؛ استقلال خوزستان قهرمانی لیگ برتر را یدک می کشد و ذوب آهن هم جام حذفی را کسب کرد و قهرمان شد. حالا هر دو تیم برای کسب اولین جام در فصل جدید تلاش می‌کنند.


دراین فصل اسکلت استقلال خوزستان در فصل جدید به طور کلی تغییر کرد. عبدالله ویسی مربی جوان که فصل گذشته‌ این تیم را قهرمان کرد امسال به سپاهان اصفهان رفت و سکان هدایت تیم به پورموسوی مربی ناشناخته‌ای واگذار شد البته چندبازیکن مهره و کلیدی این تیم هم از استقلال خوزستان جدا شدند و حالا استقلال خوزستان با شکل و شمایل جدیدی در فصل شانزدهم حضور دارد. البته که ذوب آهن هم نقل و انتقالاتی داشت و چند بازیکنش جابه جا شدند اما ترکیب اصلی تیم دست نخورده مانده و همچنان یحیی گل محمدی سرمربی این تیم است.


دیدار امشب از این حیث حائز اهمیت است که هر دو تیم برای اثبات قهرمانی فصل گذشته به میدان می‌آیند و به دنبال کسب جام هستند تا اعتماد به نفسشان قبل از شروع رسمی مسابقات لیگ برتر بالا برود.


البته برخی معقدند کسب جام توسط ذوب آهن محتمل تر است چرا که این رقابت در اصفهان برگزار می‌شود و همین دیدار خانگی ممکن است نقطه قوت شاگردان گل محمدی باشد. اما از طرف دیگر تیم استقلال خوزستان فصل گذشته در کمال ناباوری قهرمان لیگ برتر شد و بازیکنانش فوتبال حرفه‌ای را به نمایش گذاشتند. به هر ترتیب امشب دیدار تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در اصفهان برگزار می‌شود و باید ببینیم هر دو تیم برای رسیدن به جام چقدر تلاش می‌کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته