دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قاضی عسکر: طرح نسبت‌های ناروا به یکدیگر، اعتماد مردم به مسئولان را زیرسوال می‌برد

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت گفت: یک عده شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) را فراموش کرده اند و یکدیگر را متهم می کنند که این کار با هیچ معیار شرعی، عقلی و سیاسی سازگار نیست.
کد خبر : 102949

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند، افزود: اتهام وارد کردن به یکدیگر درمیان رده های مختلف مسئولان نظام نگران کننده است.


وی با بیان اینکه اتهاماتی که بدنبال موج اخیر در کشور مطرح می شود جزء ایجاد یاس، ناامیدی و دلزدگی درمردم تاثیر دیگری ندارد، اظهار داشت: مسئولان نظام برای حل مشکلات باید دست بدست هم بدهند.


قاضی عسکر در جمع اعضای شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت، افزود: با طرح نسبت های ناروا به یکدیگر، اعتماد مردم به مسئولان زیرسوال خواهد رفت و اینگونه وانمود خواهد شد که همه مسئولان اهل سوءاستفاده مالی هستند که این ظلمی بزرگ به انقلاب و مردم است.


قاضی عسکر یادآورشد: متهم ساختن یکدیگر به سوء استفاده های بزرگ مالی جز ایجاد یک اجماع مرکب برعدم صلاحیت طرفین چیز دیگری نصیب مردم نخواهد کرد.


وی فداکاری های مردم در عرصه های مختلف را یادآور شد و تاکید کرد: مردم باید به آینده امیدوار باشند و احساس کنند شرایط رو به بهبود است.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری موجود درجامعه، از مسئولان خواست همه دست بدست هم بدهند و با محور قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و راهکارهای ارائه شده توسط معظم له در آغاز سال جاری، برای حل معضلات بزرگ اقدام کنند.


حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در ادامه با تاکید بر اینکه نباید مردم را نادیده گرفت، افزود: اگر فردی تخلف کرده راه برخورد با وی را قانون تعیین کرده است، وظایف و مسئولیت های قوای سه گانه نیز مشخص است و هرکس سوء استفاده مالی کرده باید هر یک از قوا به وظایفشان عمل و قاطعانه با او برخورد کنند .


نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه ازطرح اینگونه جاروجنجال ها و دامن زدن به آن در رسانه ها تنها دشمن سود می برد، تصریح کرد: این گونه رفتارها مسیر ما را به سر منزل مقصود نخواهد رساند و راه صحیح همان تقوی و ورع الهی است.


وی یادآور شد: این مسایل در زمان امیر مومنان هم اتفاق می افتاد و آن حضرت وقتی متوجه میشدند سریع و قاطعانه برخورد می کردند.


حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با تاکید بر اینکه اگر در جامعه سوء استفاده اتفاق می افتد باید درست و منطقی با آن برخورد شود، افزود: در اوایل سال آینده انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و اگر این اتهام زنی ها ادامه پیدا کند و اشخاص و رسانه ها هم به آن دامن بزنند به یاس و ناامیدی مردم منجر خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: مسئولان باید شعار اقدام و عمل را سر لوحه فعالیت هایشان قرار دهند و با تلاش برای کاهش مشکلات، مردم را به آینده امیدوار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته