دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیته رسیدگی به پرونده کیارستمی:

روند بررسی پرونده «کیارستمی» 2 ماه دیگر زمان خواهد برد

نماینده ویژه کمیسیون بهداشت مجلس در کمیته بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی با تکذیب خبر «اتمام بررسی پرونده عباس کیارستمی طی دو روز آینده»، گفت: به‌دلیل حجم وسیع پرونده بررسی آن حدود دو ماه زمان خواهد برد.
کد خبر : 102905

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، سیامک مره‌صدق با اشاره به نحوه بررسی پرونده پزشکی عباس کیارستمی گفت: از آنجا که حجم پرونده به دلیل طولانی بودن مدت درمان و بیماری زیاد بود و قسمتی از درمان نیز خارج از ایران انجام شده، بررسی و اعلام نتیجه نهایی کارشناسان کمیته به زمان نیاز دارد، در واقع بررسی این پرونده نزدیک به دو ماه زمان خواهد برد.


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر «اتمام بررسی پرونده عباس کیارستمی طی دو روز آینده»، افزود: روند بررسی این پرونده هنوز به مراحلی که ایشان از کشور خارج شده، نرسیده و در مراحل اولیه است.


این پزشک متخصص جراح عمومی با تأکید بر اینکه پرونده پزشکی زنده یاد کیارستمی باید در فضای آرام، خارج از احساسات و عاری از توهین مورد بررسی قرار داد تا مسائل به صورت علمی بررسی و مشخص شوند، گفت: کمیته مذکور در مواقع لزوم از خانواده مرحوم کیارستمی برای حضور در جلسات دعوت می‌کنند و البته منعی برای حضور آن‌ها در تمامی جلسات وجود ندارد.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نمایندگان سازمان نظام پزشکی، نماینده وزارت بهداشت، نماینده قوه‌قضاییه، نماینده پزشک قانونی، گروهی از پزشکان قوی و حاذق کشور و بنده به‌عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی، اعضاء این کمیته را تشکیل می‌دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته