دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا: تنها راه مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن، گسترش فرهنگ قرآنی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: دشمن آموزه‌های دینی ما را نشانه گرفته است و تنها راه جلوگیری و مقاومت در برابر این توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن، گسترش قرآن و معنویت در بین جوانان است.
کد خبر : 102850

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت‌الاسلام احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در جمع روحانیون این اداره گفت: ما باید سیره اهل بیت(ع) را که همان فرهنگ قرآن و عترت است را در پایگاه‌ها و منازل سازمانی پیاده کنیم.


وی افزود: اولویت ما در نیروی هوایی ارتش، برنامه ریزی در راستای انس با قرآن کریم و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده این نیروی الهی است.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار کرد: باید کار ریشه‌ای برای فرزندان و از همان کودکی در مهد کودک‌ها انجام شود و با برنامه ریزی دقیق و درست آن‌ها را با مسائل اخلاقی و قرآن آشنا کنیم.


وی گفت: از دیگر اولویت‌های ما توجه به سربازان و قرارگاه های سربازی و مسایل فرهنگی جوانان است.


جلیلی صفت خطاب به روحانیون افزود: ما باید در قرارگاه سربازی و در مواجهه با جوانان طوری عمل کنیم که بر دل‌ها و قلب آن‌ها نفوذ کنیم.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با تاکید بر نظم و انضباط کاری تصریح کرد: هر کاری (به‌ویژه اقدامات فرهنگی) را باید در زمان خودش انجام دهیم، چراکه اگر زمان آن کار گذشت دیگر نمی‌توان نتیجه مطلوبی از آن انتظار داشت .


انتهای پیام/

برچسب ها: قرآن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته