دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا مهاجری: نکته مثبت قرعه‌‌کشی فرار از گرمای اهواز بود/ از بازیکنان تازه وارد رضایت کامل دارم

سرمربی تیم پدیده گفت: قرعه‌کشی همیشه با شانس همراه است و گاهی اوقات خوش شانسی به سراغ آدم می‌آید و در بعضی مواقع هم بدشانسی.
کد خبر : 102834

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در حالی که کمتر از 6 روز به شروع فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است تیم‌های لیگ برتری تمرینات روزهای آخر خودشان را برای فصل جدید فوتبال دنبال می‌کنند.


رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت تمرینات این تیم برای شروع مسابقات لیگ برتر گفت: «بعد از تمرینات سخت و پرفشاری که در مشهد داشتیم اردوی چند روزه‌ای را در تهران برگزار کردیم که روز گذشته این اردو تمام شد و بازیکنان دو روز به استراحت رفتند تا از روز چهارشنبه تمرینات خودمان را به صورت جدی‌تر برای لیگ برتر و بازی اول مقابل سپاهان آغاز کنیم.»


وی در رابطه با بازی دوستانه روز گذشته پدیده مقابل تراکتورسازی افزود: «بازی دوستانه برای مربیان از نظر آزمون و خطا و سنجش بازیکنان اهمیت دارد و در غیر اینصورت نتیجه بازی برای تیم‌ها مهم نیست. بازی با تراکتورسازی هم کمک زیادی به ما کرد تا شناخت بهتری نسبت به بازیکنان خودمان داشته باشیم. تیم تراکتورسازی هم در این فصل یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و بازیکنان باکیفیتی را جذب کرد و قطعا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است.»


مهاجری در رابطه با لغو مسابقات چهارجانبه جام شهدا و به‌هم خوردن برنامه‌های پدیده افزود: «قرار بود که در جام شهدا بازی اول را مقابل تراکتورسازی انجام دهیم و بعد از لغو این مسابقات با هماهنگی که با مسئولان تراکتورسازی داشتیم تصمیم بر این شد که دو تیم یک بازی دوستانه برگزار کنند تا برنامه‌های اردویی دو تیم بهم نخورد.»


سرمربی تیم پدیده در رابطه با قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و قرعه این تیم بیان کرد: «قرعه کشی همیشه با شانس همراه است و گاهی اوقات خوش شانسی به سراغ آدم می‌آید و در بعضی مواقع هم بدشانسی. قرعه ما هم نه می‌توان گفت که قرعه خوبی بود و نه می‌شود گفت که قرعه سختی به ما خورد؛ اما یکی از مهمترین نکات مثبت قرعه کشی برای ما این است که با دو تیم خوزستانی دو دور رفت در مشهد بازی می‌کنیم و از گرمای جنوب در امان هستیم.»


وی در خصوص آمادگی بازیکنان جدیدی که در این فصل به پدیده پیوستند گفت: «من از همه بازیکنانی که به پدیده پیوستند رضایت دارم. این بازیکنان در تمرینات خودشان را به خوبی نشان دادند و قطعا می‌توانند در مسابقات لیگ کمک زیادی به ما بکنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته