دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1395 - 13:07

وزیر آموزش و پرورش: نتایج رایزنی‌ها با وزارت تعاون برای رفع مشکلات بازنشستگان مثبت است

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در خصوص مشکلات بازنشستگان رایزنی‌هایی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بیمه درمانی و ترمیم حقوق بازنشستگان فرهنگی صورت گرفته است که نتیجه آن مثبت است.
کد خبر : 102790

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی اصغر فانی در نشست نخبگان و اقشار مختلف مردم کنگاور که در سالن کنفرانس فرمانداری کنگاور برگزار شد، با اشاره به سخنان رئیس جمهوری، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید قصد دارد که تمام قول‌هایی را که به مردم می‌دهد، عملی سازد و در این راستا ۹۹۸ میلیارد تومان اعتبار همزمان با سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه اختصاص داده شد.


وی با اشاره به اینکه در دولت قبلی تورم ۴۵ درصد بوده است، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید نرخ تورم یک رقمی شده است که جای خشنودی دارد.


وزیر آموزش و پرورش با توجه رکود اقتصادی منفی شش درصدی در دولت قبلی، اضافه کرد:اکنون رشد اقتصادی مثبت سه درصد است.


فانی تعداد دانش آموزان کشور را ۱۳ میلیون بیان کرد و گفت: این دانش آموزان در ۱۳۵ هزار مدرسه و با حضور بیش از یک میلیون معلم مشغول به تحصیل هستند.


وی گفت: طی عمر دولت تدبیر و امید بودجه آموزش و پرورش به صورت میانگین ۸۰ درصد افزایش یافته است.


فانی با اشاره به تعداد ۷۶۰ هزار بازنشسته فرهنگی، عنوان کرد: در خصوص مشکلات بازنشستگان رایزنی‌هایی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بیمه درمانی و ترمیم حقوق بازنشستگان فرهنگی صورت گرفته که نتیجه آن مثبت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته