دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1395 - 10:30

ذوالفقاری: سرنخ‌هایی از عاملان ترور فلاحت‌پیشه به‌دست آورده‌ایم/ مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه در حالت عادی است

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در پی حادثه ترور نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هنوز کسی دستگیر نشده اما سرنخ‌های خوبی از عاملان و مرتکبان ترور به دست آورده‌ایم.
کد خبر : 102672

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره گروگان‌گیری در ارمنستان و کودتای ترکیه اظهار کرد: بعد از اتفاقات سه روز اخیر نشست‌های زیادی میان مسئولان و مقامات برگزار شد و ما تصمیم گرفتیم که سفر ایرانی‌ها را به کشور ترکیه از طریق مرزهای زمینی و هوایی مسدود کنیم تا اتفاقی برای هموطنان ما به وجود نیاید؛ اما بعد از آنکه امنیت در کشور ترکیه به وجود آمد مرزهای زمینی و هوایی از محدودیت به حالت عادی برگشتند و تاکنون مشکل خاصی به ما گزارش نشده است.


وی درباره ترور حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این باره کسی هنوز دستگیر نشده است اما ما تمام اقدامات ویژه را برای شناسایی و برخورد با عاملان ترور آقای فلاحت پیشه انجام داده‌ایم. من از شما رسانه‌ها خواهش می‌کنم که درباره اتفاق کرمانشاه گمانه‌زنی نکنید و اجازه دهید مسئولان به وظایف خودشان برسند ضمن اینکه سر‌نخ‌های خوبی در این زمینه به دست آورده‌ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته