دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1395 - 09:43

مقیمی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی سیاسی، امنیتی و اجتماعی خبر داد

معاون سیاسی وزیر کشور از تشکیل کارگروه‌های تخصصی امنیتی، سیاسی و اجتماعی با عضویت معاونان استانداران کشور خبر داد.
کد خبر : 102656

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: ما با موضوعات مهمی در سال جاری و همچنین در سال آینده با موضوعات مهمی روبه‌رو هستیم که از جمله آن می‌توان به مسئله اقتصاد مقاومتی، برگزاری انتخابات 96 و مشکلات اجتماعی و ... اشاره کرد.


وی گفت: تمامی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین تمامی مسئولان باید نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه های دولت در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.


معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: در این همایش دو روزه سعی می‌شود تا معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل مختلف و به خصوص درباره حوزه اختصاصی خود بیان کنند.


مقیمی تصریح کرد: همچنین در این همایش دو روزه کارگروه‌های تخصصی امنیتی، اجتماعی و سیاسی با عضویت معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران تشکیل می‌شود.


مقیمی افزود: اعضای این کارگروه‌های تخصصی شامل معاونان استانداری‌ها و ریاست این کارگروه‌ها را معاونان وزیر کشور برعهده خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته