دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1395 - 10:39
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر:

مسئولان دانشگاه را در ایجاد و اجرای طرح‌ها، ایده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با تشکر و قدردانی از دو نماینده مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری‌های لازم درباره رشته‌های تحصیلات تکمیلی، حمایت در اجرای طرح‌ها و ایده‌های اقتصادی و شرکت‌های دانش‌بنیان و همراهی در برقراری ارتباط با صنعت شد.
کد خبر : 102648

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید حسین ابراهیمیان در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر یکی از باسابقه‌ترین و کهنسال‌ترین واحدهای دانشگاهی در کشور و شمال است.»


ابراهیمیان با توجه به فرمایش امام علی (ع) که فرمودند: راه دانشگاه راه بهشت است، بیان کرد: «دانشگاه، استاد و دانشجو در فرهنگ اسلامی و بینش قرآنی از جایگاهی بسیار رفیع برخوردار هستند.»


وی گفت: «واحد قائم‌شهر با توجه به سابقه ۳۳ ساله خود اکنون دارای بیش از ۳۶ رشته دکتری، ۱۲۸ رشته کار‌شناسی ارشد و بیش از ۱۰۰ رشته کار‌شناسی و کاردانی با استادان و کار‌شناسان مجرب است و تنها واحدی است که در دوران دفاع مقدس شهدایی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد.»


سرپرست واحد قائم‌شهر از آیت الله معلمی نماینده مردم استان مازندان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم‌شهر که یکی از افتخارات بزرگ شهرستان قائم‌شهر به شمار می‌روند به خاطر حمایت و هدایت‌هایشان تشکر کرد.


وی با توجه به این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر یک امتیاز بزرگ و پیشینه تاریخی شهرستان محسوب می‌شود از همه مسئولان خواست تا با همکاری و هم‌فکری در به رشد و تعالی رسیدن این واحد دانشگاهی همراه مسئولان دانشگاه باشند.


فرماندار قائم‌شهر نیز با تشکر از ابراهیمیان، دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر را یک برند بسیار خوب برای شهرستان معرفی و ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه با توجه به پتانسیل‌های خوبی که دارد، بتواند در پیشبرد اهداف علمِی، پژوهشی شهرستان و حتی استان گام‌های موثری بردارد.


محمدی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خواست تا از توانمندی‌های این دانشگاه برای هر چه بهتر شدن آموزش دانش آموزان استفاده کنند.


جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر با حضور آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در فرمانداری شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته