دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پریرا در گفت وگو با آنا : به‌دنبال رقابت با ادینیو نیستم/ فوتبال ایران حرفه‌ای است

مهاجم برزیلی گسترش فولاد گفت: مسلما در روز بازی با سپاهان همانند بازی با دیگر تیم‌ها به دنبال پیروزی تیمم هستم.
کد خبر : 102587

لوسیانو پریرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با اینکه چه شد گسترش فولاد را برای این فصل انتخاب کرد گفت: «با تحقیق زیاد به گسترش فولاد پیوستم، می‌خواستم بهترین کارایی را داشته باشم و از این رو گسترش را انتخاب کردم. انرژی زیاد دارم تا برای گسترش بهترین بازی‌ها را انجام دهم. می‌خواهم با این تیم به شرایط آرمانی گذشته برگردم و ازاین رو به گسترش پیوستم.»


بازیکن برزیلی تیم گسترش فولاد در مورد جدایی از تیم سپاهان هم تصریح کرد: «فوتبال ایران حرفه‌ای است، آمدن‌ها و رفتن‌ها در فوتبال متداول هست. مشکلی با سپاهانی ها ندارم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. مسلما در روز بازی با این تیم همانند بازی با دیگر تیم‌ها به دنبال پیروزی تیمم هستم.»


پریرا در مورد خط حمله تیم‌های تبریزی به‌خصوص تراکتور که او ادینیو برزیلی را در اختیار دارد، تصریح کرد: «او بازیکن با کیفیتی هست، فکر می‌کنم من و ادینیو دو برزیلی موفق در لیگ ایران هستیم که گل‌های زیادی را به ثمر رسانده‌ایم اما برای رقابت با او نیامده‌ام و موفقیت گسترش و تراکتورسازی آرزوی قلبی من است. من در کنار ادینییو می‌خواهم برای تیم‌های تبریزی موفقیت کسب کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته