دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با وجود پخش نشدن تیزرهای تبلیغاتی از تلویزیون

فروش «ایران برگر» از نیم میلیارد گذشت

فروش فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی با وجود پخش نشدن تیزرهای تبلیغاتی این فیلم از طرف تلویزیون، از نیم میلیارد گذشت و در اکران نوروزی پیشتاز فروش است.
کد خبر : 10256

به‌گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط‌عمومی فیلم، فیلم «ایران برگر» به گویش ملایری و اطراف آن ساخته شده است که یکی از اصیل‌ترین گویش‌های زبان فارسی است و مسعود جعفری جوزانی کارگردان این فیلم، خود نیز زاده آنجاست و به خوبی بر این گویش مسلط است.


روابط‌عمومی این فیلم می‌افزاید: «استقبال مخاطبان از «ایران برگر» و ارتباط آنها با این فیلم در شهرستان ملایر نیز نشان‌دهنده این واقعیت است که در این فیلم، به هیچ قومی و بخصوص به قوم نجیب لُر توهین نشده است.»


علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران فر، حمید گودرزی، هادی کاظمی، سحر جعفری جوزانی، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، فتح‌الله جعفری جوزانی، اسماعیل خلج، حمیدرضا حیات، سیاوش چراغی‌پور، سمیه نجومی، هاشم روحانی، میرطاهر مظلومی، اکبر رحمتی، صادق توکلی، رادمهر کشانی، سیروس میمنت، منصور نوبخت، محمدباقر کریم‌پور، بهرام افشاری، رضا عشقی، سعید دلیری، محمد صادق‌پور، سودابه گودرزی و ... در فیلم سینمایی «ایران برگر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته