دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1395 - 16:40
وزیر بهداشت:

اورژانس‌های بیمارستانی کشور تا پایان سال توسعه پیدا می‌کند

وزیر بهداشت با بیان اینکه اورژانس‌های کشور در حال نوسازی است، عنوان کرد: اگر طبق برنامه پیش برویم تا پایان امسال همه اورژانس‌های بیمارستانی کشور توسعه پیدا خواهند کرد.
کد خبر : 102542

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر حدود 90 هزار تخت بیمارستانی نیاز داریم و امیدوارم که در قالب برنامه ششم توسعه ساز و کارهایی صورت بگیرد که سرمایه گذاری در حوزه سلامت برای بخش خصوصی منطقی باشد.


وزیر بهداشت افزود: البته این به بدان معنا نیست که مردم مجبور شوند با تعرفه‌های متفاوت خرید خدمت کنند بلکه باید بیمه‌ها کمک کنند و مردم آسیب نبینند.


وزیر بهداشت در ادامه گفت: توسعه 250 اورژانس بیمارستانی استان کرمانشاه از جمله اقدامات ارزشمندی است که انجام شده و حدود یک سوم از دیگر برنامه‌های مربوط به این استان باقی مانده و مطمئن هستم تا قبل از پایان این دولت تمام پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید.


هاشمی در خصوص اورژانس‌ها نیز گفت: اورژانس‌های کشور در حال نوسازی است و در استان کرمانشاه نیز این اقدام صورت گرفته است و مطمئن هستم که در همه بخش‌های بیمارستانی، اورژانس‌ها در حال توسعه هستند.


وی در ادامه افزود: بالغ بر 250 پروژه برای اورژانس‌های بیمارستانی داریم و این غیر از پروژه‌هایی است که در اورژانس‌های غیر بیمارستانی اعم از جاده‌ای و هوایی در دست اجراست.


وزیر بهداشت گفت: اگر طبق برنامه پیش برویم تا پایان امسال همه اورژانس‌های بیمارستانی کشور توسعه پیدا خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته