دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص): خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: خون شهدای والامقام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است و از این‌ رو همه ما نسبت به شهیدان مدیون هستیم.
کد خبر : 102421

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) امیر فرزاد اسماعیلی در دیدار با خانواده شهید محمد وحدانی از شهدای مانه و سملقان بیان کرد: به‌ طور قطع اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا است و همه ما وامدار شهدا هستیم.


وی در ادامه با بیان این که آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است، افزود: همه ما وظیفه داریم برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، راه آنان را ادامه داده و در مسیر شهدا گام برداریم.


امیراسماعیلی خانواده شهدا را وارثان حقیقی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ازاین‌رو همه مسئولان باید به خانواده شهدا خدمت کنند.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خانواده شهدا را نور چشم جامعه برشمرد و اظهار کرد: صبر و بردباری خانواده بزرگوار شهدا اقتدار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به ارمغان آورد.


وی در پایان اظهار کرد: به‌یقین همه ما وامدار شهدا و خانواده آنان بوده و وظیفه داشته تا هر آنچه می‌توانیم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان بکوشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته