دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1395 - 15:39

آشنایی با ورزشگاه‌های المپیک ریو/ ریوسنترو میزبان مسابقات بدمینتون، وزنه‌برداری، تنیس روی میز و بوکس

رقابت برای کسب مدال‌های المپیک 2016 در 32 ورزشگاه شهر ریودوژانیرو برگزار خواهد شد که مسابقات بدمینتون، وزنه‌برداری، تنیس روی میز، بوکس در مجموعه سالن‌های ورزشی ریوسنتر برگزار خواهد شد.
کد خبر : 102388

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که با نام رسمی «بازی‌های المپیاد سی و یکم» و «المپیک ریو» شناخته می‌شود از ۱۵ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۵در شهر بندری ریو دو ژانیرو در کشور برزیل برگزار خواهد شد که در این میان مسابقات بدمینتون، وزنه‌برداری، تنیس روی میز، بوکس در مجموعه سالن‌های ورزشی ریوسنتر برگزار خواهد شد.


ورزشگاه ریوسنترو-پاویلیون 4 یک سالن سرپوشیده با مساحت 23000 مترمربع است که ارتفاع سقف آن به 12 متر می‌رسد. این سالن با سیستم تهویه هوای مدرن و پیشرفته‌ای که تولید باد کمی دارد شرایط بسیار خوبی را برای برگزاری مسابقات بدمینتون فراهم می‌آورد. ظرفیت جایگاه تماشاگران این سالن 6500 نفر است. مجموعه ورزشی ریوسنتر دارای 6 سالن جداگانه است که در المپیک ریو 4 سالن از 6 سالن، محل برگزاری رشته‌های مختلف خواهد بود. به این صورت که به ترتیب سالن‌های 2، 3، 4 و 6 میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری، تنیس روی میز، بدمینتون و بوکس خواهند بود. در طول بازی‌های پان امریکن 2007 سالن‌های این مجموعه در اختیار مرکز مخابره بین‌المللی اخبار بود. سالن شماره 2 که میزبان رقابت‌های بوکس خواهد بود می‌تواند 9000 تماشاگر را در خود جای بدهد. سالن‌های 3 و 6 نیز به ترتیب دارای ظرفیت 7000 و 6500 نفر تماشاچی هستند. در سالن شماره 3 مسابقات تنیس روی میز برگزار خواهد شد و سالن شماره 6 میزبان رقابت‌های بوکس المپیک خواهد بود.



































انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته