دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلسه بی‌حاصل مظلومی و طالب‌لو با مدیران باشگاه استقلال

سرمربی و دروازه‌بان فصل پیش استقلال کماکان نتوانسته‌اند با این باشگاه به توافق برسند.
کد خبر : 102221

به گزارش گروه ورزشی آنا، وحید طالب‌لو و پرویز مظلومی که امروز به صورت اتفاقی و همزمان به باشگاه استقلال رفته بودند باز هم بدون دریافت مطالباتشان دست خالی باشگاه استقلال را ترک کردند


ظهر امروز طالب لو و پرویز مظلومی تقریبا به صورت همزمان به دیدار افشارزاده رفتند و نشستی در باشگاه استقلال با سرپرست این باشگاه داشتند.


موضوع و محور بحث این نشست، مطالبات این دو استقلالی از باشگاه بود. در این جلسه بهرام افشارزاده برای چندمین بار طالب‌لو و مظلومی را به صبر دعوت کرد و وعده یکی یا دو روزآینده را به آنها داد. افشارزاده اعلام کرد که بودجه مورد نظر در حال تهیه است و طی روزهای آینده طلب آنها را پرداخت می‌کند.


باید دید این وعده سر انجامی خواهد داشت و جا برای بازیکنان و مربیان جدید استقلال باز خواهد شد یا نه؟


در مورد طالب‌لو البته باید گفت ظاهرا منصور پورحیدری با پرداخت پول و تسویه حساب با وی مخالفت کرده و از افشارزاده خواسته تا روشن شدن تکلیف مصدومیت حسین حسینی با طالب‌لو تسویه نکنند و اجازه بدهند تا پس از تعیین تکلیف نهایی تصمیم اتخاذ شود تا شاید با جلسه‌ای با منصوریان وحید طالب‌لو را برگرداندند. البته تمرینات حسین حسینی به گونه ای است که این موضوع بعید به نظر می‌رسد اما این موضوع آینده نگری منصور پورحیدری را برای دروازه استقلال نشان می‌‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته