دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجربه‌های هیجان‌انگیز دوچرخه‌سواری با «خط پایان» روی آنتن شبکه مستند

مجموعه مستند «خط پایان» جاه‌طلبانه‌ترین ماجراجویی‌ها و حرکات دوچرخه سواری در طبیعت را با پخش از شبکه مستند به تصویر می‌کشد.
کد خبر : 102179

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مستند «خط پایان» مخاطبان را با بهترین های رشته دوچرخه سواری در جهان همراه میکند و آنها را به مکان های می برد که تا به حال هرگز کسی در آنها دوچرخه سواری نکرده است. مکان هایی که می تواند در آینده بیشتر و بیشتر مورد توجه دوچرخه سواران حرفه ای قرار گیرد.


این مستند 6 قسمتی تماشای بلند پروازنه ترین اندیشه ها از دوچرخه سواری در مکان های شگفت انگیز را ممکن ساخته و مخاطبان را به وجد می آورد.


«خط پایان» انعکاسی از تلاش‌های برترین دوچرخه سواران فری راید جهان برای یافتن نواحی بکر و دست نخورده برای دوچرخه سواری در سرتاسر جهان است.


این مستند به چالش‌های انسان‌ها در تقابل با طبیعت می‌پردازد و تجربیات شخصیت‌های مختلفی را به تصویر میکشد. همچنین جالب ترین و جاه طلبانه ترین ماجراجویی‌ها و حرکات دوچرخه سواری در کوهستان از جمله بخشهای این مستند است.


«خط پایان» در 6 قسمت 30 دقیقه ای شنبه 26 تیر تا پنجشنبه 31 تیر هر روز ساعت 19 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 9:30 بازپخش می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته