دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1395 - 16:16

بوشهر؛ قهرمان مسابقات والیبال لیگ دو دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی/ نائب قهرمانی به یزد رسید

در مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ دو دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی تیم استان بوشهر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و تیم‌های یزد و البرز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
کد خبر : 102176

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ پس از راهیابی 4 تیم یزد، البرز، بوشهر و خوزستان از گروه های دوگانه ی مسابقات به مرحله نهایی والیبال لیگ دو دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد کرمانشاه به مدت یک هفته برگزار شد، بوشهر در مسابقه مرحله نهایی با شکست البرز و یزد با شکست خوزستان به مسابقه ی پایانی راه یافتند.


در مسابقه رده بندی که بین تیم های البرز و خوزستان برگزار شد تیم استان البرز به نتیجه 2 بر صفر به مقام سوم این دوره از مسابقات رسید.


در بازی پایانی نیز تیم استان بوشهر با شکست تیم یزد، قهرمان این دوره از مسابقات شد.


در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور دکتر سیروس محبی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان کرمانشاه، دکتر جواد مسعودی معاون اداری و مالی، دکتر حسن صفی خانی مدیر تربیت بدنی، امرالله عظیمی مدیر روابط عمومی واحد کرمانشاه، نیلوفر اسکویی نماینده معاونت ورزش سازمان مرکزی و صغری نژاد نائبی مسئول فنی مسابقات برگزار شد؛ نژاد نائبی ضمن ارائه ی گزارشی از نحوه برگزاری این دوره از مسابقات که به میزبانی واحد کرمانشاه و با حضور 9 تیم شرکت کننده برگزار شد گفت:« در صورت برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان؛ چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی در المپیاد حضور خواهند داشت.»


در ادامه مراسم اختتامیه مدال ها، احکام و کاپ های قهرمانی به ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های اول تا سوم اهدا شد.


نیلوفر علیزاده سرپرست تیم والیبال دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه به نمایندگی از استان بوشهر، با ابراز رضایت از بازیکنان تیمش، این موفقیت را نتیجه تلاش بی‌وقفه آنان دانست.



مسئول تربیت بدنی واحد گناوه نیز گفت: «مسئولان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا این موفقیتهای واحد گناوه در عرصه‌های ورزشی در سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد.


ابراهیم عرب‌زاده افزود: «در این تیم دوازده بازیکن شامل: فریده و فائزه عبدالشاهزاده، فاطمه کمالی، ریحانه بشخور، زهرا شریف‌پور، مهشید گرمسیری، فاطمه فاتح، نیلوفر صابری حقیقی، سکینه‌پورمند، سحر نوبخت، آرزو اهرمی، نگار مقدم نیا به مربیگری شعله یزدان فرد بازی می‌کردند.»




انتهای پیام/

برچسب ها: واحد کرمانشاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته