دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حمید درخشان: مهاجم جدید پرسپولیس مثل هندوانه دربسته است/ بازیکن باید چهارچوب باشگاه را رعایت کند

مربی سابق پرسپولیس گفت: «برانکو» و «طاهری» در مورد «طارمی» باید تصمیمی بگیرند که در نهایت به سود پرسپولیس باشد.
کد خبر : 102136

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی طارمی آقای گل فصل قبل لیگ برتر در این فصل تیم ریزه اسوپر ترکیه را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد اما این بازیکن پس از مدت کوتاهی از انتخابش پشیمان شد و قصد بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت را دارد. البته در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس از توافق با این بازیکن برای حضور در جمع سرخ‌پوشان خبر داده‌ است اما برانکو سرمربی پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرده‌ و تا این لحظه اجازه بازگشت به آقای فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را نداده‌ است.


حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازگشت طارمی به پرسپولیس که با مخالفت سرمربی تیم روبرو شد گفت: «تصمیم گیرنده اصلی در مورد بازیکن تیم سرمربی آن تیم است و برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس حق انتخاب دارد که از چه بازیکنانی در تیم خودش استفاده کند. البته بازیکنی که قرار است جایگزین طارمی در پرسپولیس شود مثل هندوانه دربسته است و مشخص نیست که بتواند بازیکن مناسبی برای خط حمله پرسپولیس باشد.»


وی ادامه داد: «برانکو و مدیرعامل باشگاه تصمیم گیرنده اصلی در مورد بازیکنان تیم هستند و تصمیماتی باید بگیرند که به نفع تیم باشد. هر باشگاهی برای خودش چهارچوب‌های خاصی دارد که بازیکنان باید تحت آن عمل کنند ولی اگر بازیکنی بخواهد خارج از چهارچوب باشگاه عمل کند باید با آن برخورد شود چون بدعتی برای سایر بازیکنان جوان به وجود می‌آورد و در فصل‌های بعد با استفاده از این روش برای ترک تیم استفاده می کنند.»


درخشان در رابطه با جذب مهاجم خارجی از کشورهای درجه دو اروپا برای خط حمله پرسپولیس بیان کرد: «پرسپولیس نیاز به یک مهاجم ششدانگ و گلزن دارد و فرقی هم نمی کند از کدام کشور باشد. برانکو هم قطعا به فکر موفقیت تیم است و بازیکنی را جذب می‌کند که به درد پرسپولیس بخورد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته