دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر عامل بورس تهران خبر داد

سرکشی 270 سرمایه‌گذار خارجی به بورس تهران/ مجوز افزایش سرمایه دو مرحله‌ای صادر شد

مدیر عامل بورس تهران از رفت و آمد بیش از 270 سرمایه‌گذار خارجی از این بازار خبر داد و گفت: مجمع بورس تهران در حالی برگزار می‌شود که برای افزایش سرمایه دو مرحله‌ای تصمیم‌گیری خواهد کرد.
کد خبر : 102100

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از سنا، حسن قالیباف با بیان اینکه طی سال گذشته و امسال سرمایه گذاران خارجی رفت و آمد زیادی به بورس تهران داشته‌اند، افزود: این در حالی است که سال گذشته نزدیک به 270 سرمایه‌گذار خارجی از بورس بازدید کرده‌اند.


مدیر عامل بورس تهران افزود: اکنون برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ از جمله صندوق سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری اقدام به انتقال نقدینگی خود به ایران کرده و انتظار می‌رود که به زودی در ایران فعال شوند.


وی از برگزاری مجمع شرکت بورس طی روز یکشنبه خبر داد و گفت: سود تحقق یافته در یایان دوره عملکردی بورس تهران به ازای هر سهم براساس ارزش ویژه 310 ریال و براساس عملکرد شرکت اصلی 270 ریال است که در محدوده بودجه برآوردی شرکت است.


قالیباف اصل تقسیم 10 تومانی سود نقدی در مجمع امسال بورس تهران را یادآور شد و گفت: مجوز افزایش سرمایه از 110 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان طی دو مرحله از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شده که 15 میلیارد تومان آن امسال از محل سود انباشته تحقق خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته