دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1395 - 13:06
صبح امروز صورت گرفت؛

رونمایی از نخستین فروشگاه دیواری در شهروند برج میلاد

نخستین فروشگاه دیواری در شهروند برج میلاد صبح امروز رونمایی شد.
کد خبر : 102079

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اکبر علوی در مراسم رونمایی از اولین فروشگاه دیواری ایران در شهروند برج میلاد، گفت: این طرح یک ایده نو برای شهر الکترونیک است تا نیازمندی‌های شهروندان از هر حیث در بخش خرید آسان‌، سرعت در خرید و خرید اینترنتی تأمین شود.


وی با بیان اینکه شهروند یکی از شرکت‌های مجموعه‌ای شهرداری تهران است و خواسته‌های مردم را محقق می‌کند، یادآورشد: با افتتاح اولین فروشگاه دیواری شهروند می‌خواهیم تا قیمت یکپارچه را در سراسر کشور داشته باشیم و با استفاده بهینه از زمان در منزل و کاهش سفرهای درون شهری در خدمت شهروندان باشیم.


مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه هدف ما تامین رضایت مردم در بخش خرده فروشی است، اذعان کرد: به زودی در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در سراسر کشور فروشگاه‌‌های دیواری نصب خواهد شد و می‌خواهیم قیمت واحدی را در سراسر کشور تسری دهیم.


وی با بیان اینکه فروشگاه دیواری براساس نیازهای گردشگران که به برج میلاد می‌‌‌آیند، راه اندازی شده است، اظهار کرد: به همین منظور از این پس گردشگران ایرانی می‌‌توانند سوغات‌های ایرانی را از برج میلاد خریداری کنند و از این طریق اقلام در اسرع وقت به دست گردشگران خواهد رسید.


مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند با اشاره به اپلیکیش فروشگاه مجازی دیواری شهروند گفت: خرید مشتریان، امکان جستجوی متنی و صوتی‌، بارکدخوان و غیره از مزایای این پلیکیش فروشگاهی است‌. این در حالی است که تلفن همراه بارکد محصول مورد نظر را شناسایی کرده و سفارش به صوت آنلاین با مشتری هماهنگ می‌شود‌.


علوی از دیگر مزایای این اپلیکیش را صرفه جویی در سفرهای شهری دانست و خاطرنشان کرد‌: کاهش ازدحام جمعیت در فروشگاه‌ها‌، افزایش سرعت خرید مشتری، خرید اقلام به سهولت‌، خرید در کمترین زمان ممکن و همچنین تغییر سفارش از دیگر مزیت‌هاست‌‌.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهروند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته